#1
Bedankt voor de reacties. Ik ben naar Reefer en naar Boerenjongens gegaan. En inderdaad boerenjongens is een hele Chille shop waar je ook relaxed kan zitten.





De bulldog is nou echt zo'n typische toeristen shop waar je veel te veel betaald voor zeer matige wiet.dannyk zei:Al jaren niet meer in Adam geweest, vroeger ging ik bijna wekelijks. Heb er aantal jaren gewerkt en ging altijd naar de Bulldog, goede ervaring.
Barneys heeft wel goede wiet inderdaad, maar echt belachelijke prijzen. Er zijn ook goede shops voor locals waar ze vergelijkbare wiet hebben maar dan voor €5 minder per gram.steaker zei:barneys heeft die gekke wietjes![]()
maar is erg duur ook herinner ik me nog eens coffeeshop any day daar hadden ze champagne haze die echt naar champagne smaakte![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."