Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou zeggen drie of vier keer per jaar..."
"Helpt speed om de zenuwen de baas te blijven. Ik moet een speech voor een groot publiek houden, ben razend nerveus en vroeg me af of een kleine dosis me niet wat zekerder zou maken? dank u."
"Misschien beter niet. Ik zal zien. In ieder geval allemaal bedankt voor de adviezen."
"Goed, maar dat is geen antwoord op mijn vraag."
"heb het jaren geleden gedaan. beu geworden. maar nu ik voor zo'n situatie sta, vroeg ik me af of speed me niet zou kunnen helpen. puur functioneel gebruik, zeg maar. Het zou ook kunnen dat ik er nog nerveuzer van word natuurlijk!!"
"ja ja sowieso"
"Nee, ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Het lukte wel zonder. Ik voelde me een beetje als een kamikazepiloot. Zo van "bring it on". Ik denk niet dat ik er bijzonder nerveus uitzag, al ben ik wel zo'n vijf keer naar de wc moeten gaan voor ik "op moest"."
"Dag. Ik vraag me af of het als methadon-gebruiker mogelijk is een normaal leven te leiden, kan je gaan werken etc. Kan je werken op hoogte (in de bouw), of in plaatsen waar het heel warm is? Zijn er beperkingen, bepaalde jobs die niet aan te raden zijn. Wat zijn zo de nevenwerkingen van methadon die het leiden van een normaal werkleven kunnen verhinderen? Dank voor je antwoord."
"Als je lsd hebt genomen heb je geen zin/behoefte meer aan die andere drugs. Alcohol uitgezonderd."
"Het is tamelijk deprimerend, ik heb alleen een bad trip op paddo's gehad. Gelukkig duren paddo-trips niet zo lang, dus als je nog een beetje realiteitsbesef hebt, dan kan je je wel troosten met de gedachte dat het voorbijgaat. Bij lsd duurt het wat langer, maar ik neem aan dat ik dan ook de gedachte zou hebben 'op de tanden bijten'. Eén keer had ik paddo's gedaan en raakte ik een beetje in een bad trip. Wat me er toen heeft uitgeholpen is alcohol, beginnen zuipen. Een andere keer kon niets me helpen."