#1
Die thelepathische vermogens ervaar ik zo ook al vaak. Wel kleinschalig. Ik denk echt bijna altijd wat de andere gaat zegge. Ofwel zeg ik het eerst ofwel de ander. Ook zie ik vaak beelden als iemand over iets verteld.
Ergens hoop ik dat ik dit door middel van pshychedelische middelen kan opwekken...Kan vertersken...Ik weet dat het kan. Het doet me goed dat je praat over thelephatie en helderziendheid. Beiden dingen waar ik in geloof enzo men eigen theoriën over heb.
Maarja om er allemaal achter te komen zal ik het toch gewoon moeten proberen. Dan weet ik wat het voor mij kan betekenen en waar ik het moet plaatsen.
Deze middelen blijven me fascineren.
Weet je waar halucineren vandaan komt?
Van het latijs woord 'alucinare' : To Roam or wander in one's mind
Heb het niet in het nederlands vertaald omdat 'roam and wonder' lekker mystiek klinkt
Alvast bedankt voor de info waar ik echt wel wat aan heb.
Leuk van dat deeltje van de paddestoel (psychis medicijn voor jouw alleen)
Heb al altijd een soort aantrekkingskracht gevoeld naar deze wezentjes. Altijd in de herfst(hoe toevallig) werd er weer een zekere interesse wakker binnen in me. Al vier jaar achter elkaar is dit het geval. En iedere keer is het terug gaan liggen (die interesse). Maar nu blijft ie...Nu word het tijd om zelf op ontdekking te gaan. Het is gewoon steeds een voorbereiding geweest.
Ik vind ze magisch....
Ergens hoop ik dat ik dit door middel van pshychedelische middelen kan opwekken...Kan vertersken...Ik weet dat het kan. Het doet me goed dat je praat over thelephatie en helderziendheid. Beiden dingen waar ik in geloof enzo men eigen theoriën over heb.
Maarja om er allemaal achter te komen zal ik het toch gewoon moeten proberen. Dan weet ik wat het voor mij kan betekenen en waar ik het moet plaatsen.
Deze middelen blijven me fascineren.
Weet je waar halucineren vandaan komt?
Van het latijs woord 'alucinare' : To Roam or wander in one's mind
Heb het niet in het nederlands vertaald omdat 'roam and wonder' lekker mystiek klinkt

Alvast bedankt voor de info waar ik echt wel wat aan heb.
Leuk van dat deeltje van de paddestoel (psychis medicijn voor jouw alleen)
Heb al altijd een soort aantrekkingskracht gevoeld naar deze wezentjes. Altijd in de herfst(hoe toevallig) werd er weer een zekere interesse wakker binnen in me. Al vier jaar achter elkaar is dit het geval. En iedere keer is het terug gaan liggen (die interesse). Maar nu blijft ie...Nu word het tijd om zelf op ontdekking te gaan. Het is gewoon steeds een voorbereiding geweest.
Ik vind ze magisch....