Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"temesta, te lekker en zwaar verslavend. Ben hier nu 3 keer aan verslaafd geweest. Ik gebruikte dan tussen de 15mg en 20 mg. Daarop kon ik nog functioneren. Normaliter leg je daar 10 bouwvakkers mee plat. Ik werd steeds ongevoeliger voor de effecten. De afkick daarentegen was mijn zwaarste ooit, 3 weken steeds. Is allemaal langer dan een jaar geleden. Ik kon niet meer op mn benen staan, hyperventileren, overal krampen en pijn, zweten, trillen . Dat noemen ze een rebound. Nu gebruik ik 2a3 keer per maand weer zo'n 7,5 tot 10mg. Op recept altijd 2,5 mg per dag en ik krijg dan 15 tabletten van 2,5 mg extra. Op die 'gebruik'dagen voel ik me weer mezelf, creatief, vrolijk. Er blijven enkel nog teveel dagen over waarop ik me ronduit gewoon KUT voel... ik baal dat ik altijd iets nodig lijk te hebben wil ik me weer mens voelen. Dat is voor mij geen leven... hoe trots ik ook zou moeten zijn dat ik geen coke, speed en wiet/hash meer gebruik. Heb totaal geen balans in mn leven. Herkent iemand dit"
"lorazepam is zeer verslavend, ik heb het in hoeveelheden van 16 gram per dag in genomen. Heb gigantische gaten in mijn geheugen en de afkick is vergelijkbaar met die van hero. In eerste instantie was het op recept. Uit de hand gelopen... al lang geleden... t gaf mij een heerlijke zorgeloze roes. maar never again!!!"
"Thanks voor de tip. Ik heb 3x een psychose gehad. Twee korte en vorig jaar een lange. Het is echt een goede realistische film!!!"
"binnenkort, datum is nog niet bekend ga ik in dagbehandeling bij novadic-kentron. Daar krijg ik een VERS training en andere idd hoognodige therapie, thanks voor reactie"
"wordt het ooit gemakkelijker..zonder drugs? Alles is zoveel moeilijker, realiseer me wat ik allemaal heb verprutst. Kan niks meer verdoven en heb veel last van psychische problemen."
"wat wil je voor effect? Ik zou zeggen probeer r een leuk drugsloos feest van te maken... maar ik heb zelf ook zo ongeveer alles wel gedaan, als je dan toch voor met drugs gaat zou ik er niet bij drinken en niks combineren. Pep is lekker goedkoop, coke duur. Dus wat je budget aankan... veel plezier"
"kijk voor de gein maar eens naar national geograppig locked up abroad, geloof me dan ben je wel even klaar met drugs meesmokkelen. Fijne vakantie btw!"
"Ruim twee weken geleden heb ik een ernstig ongeluk gehad onder invloed van coke en alcohol Vervolgens sla ik door een glazen ruit. slagaderlijke bloeding, ambulance, operatiekamer. Arts in kwestie wil mij niet helpen. Hij heeft mij en mijn arm toch gered. De laatste afspraken krijg ik een respectloze behandeling. Ik vind dat iedereen recht heeft op een gelijke medische behandeling. Los van dat ik ook echt wel weet dat ik het aan mezelf te danken heb.... terecht of onterecht?"
"ben ontzettend piss... hij heeft totaal geen recht mijn leven als onwaardig te beoordelen. Hij mag mi niet over leven en dood beslissen. K heb die $$$ gesmeekt me te helpen op o.k. Ik heb een goed leven, twee honden en zeker niet suicidaal."
"Ik slik 6 jaar seroquel, nu 800mg per dag. Deze dosering omdat ik een drugspsychose heb gehad van 4a5 maanden. Ik vervloek mn sero's vaak. Voel me met regelmaat afgesneden van de realiteit en wil veeeel slapen. Afbouwen hoop ik binnenkort. Dit onder goede begeleiding. Ga in behandeling van een kliniek dubbele diagnose. Hoop dan mn adhd en verslavingsgevoeligheid beter te leren handelen. Seroquel mn redmiddel en mn vijand."