Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Allereerst wil ik even zeggen dat ik wist wat de gevolgen van snuiven konden zijn, nu heb ik te maken met die gevolgen en dat is geheel mijn eigen schuld! Dat dat even duidelijk is Ik heb de afgelopen 3 maanden wekelijks redelijk veel coke gebruikt, dit snoof ik dan. Na 1,5 maand begon ik het te merken, me neus raakte wat verstopter tot dat die dus helemaal potdicht zat! Ik kreeg niks meer naar binnen! Toen naar een week snuiten en heel wat zakdoekjes verder kwam me neus eindelijk los, maar der kwam van alles uit waarvan ik nieteens dacht dat het kon Het begon met harde grote korsten gevolgd door klodders groen/geel/oranje slijm. Een week lang heb ik elke ochtend standaard een paar van die korsten/klodders eruit gesnoten. Nu heb ik het idee dat me neus ver leeg is want nu komen er nog enkele kleine korstjes uit en gewoon normaal snot. Ik heb nog nooit in me leven een bloedneus gehad, en daar heb ik nu nog steeds geen last van *klopt af* Me neus is van binnen flink toegetakeld door de coke, vooral me rechterneusgat die is namelijk een stuk ruimer van binnen als me linker. Toen ging ik voelen hoe het met me tussenschot was en ik schrok me dood! Er zit nu gewoon een flinke deuk in en hij is op een klein stukje net niet doorgebrand. Affijn, me neus is dus niet meer wat het geweest was maar daar heb ik mezelf maar bij neergelegd. Het is tenslotte toch me eigen schuld. Maar ik zit nog met een paar vragen bijvoorbeeld waar al die klodders/korsten vandaan kwamen want het was echt veel alles bij elkaar! Kan het zijn dat al die coke die ik heb gesnoven is blijven hangen in een holte? En dat daardoor me neus ook flink toegetakeld is? Want er is in een korte tijd toch behoorlijk wat schade ontstaan heb ik het idee? Ik zou het waarderen als er serieus geantwoord word, dus niet nogeens vertellen dat het me eigen schuld is want dat weet ik al! Ik hoor het graag, Gr"
"Ik vraag me meer af of het zo kan zijn dat al die coke in me neus is blijven hangen en dat daardoor me neus zo beschadigd is?"
"Je kan ook gewoon een kleinere cake maken als je niet zoveel geld aan wiet wilt uitgeven"
"Ik ga meestal douchen als ik merk dat ik te erg ga zweten. Ik begin dan gewoon onder een hete douche en dan was ik mezelf etc. Dan spring ik nog even onder een ijskoude straal en daarna droog ik mezelf af. 9 vd 10 keer was het zweten een stuk minder, of zelfs bijna gestopt Ohjah, niet vergeten een flinke lading deo op te spuiten"
"Ik ben niet net nieuw hier maar ik lees al een aardige tijd mee alleen post ik niet zo gek veel :P Ben net een uurtje wakker van 3 dagen 2 nachten op speed wakker zijn, ik heb al redelijk wat nachten doorgehaald en daar ook het 1 en ander van geleerd. Ik zal het wel even hier posten, mischien dat jullie er ook iets aan hebben Probeer tijdens het gebruik te blijven eten, hoe moeilijk het ook is! De eerste paar happen gaan moeilijk maar daarna gaat de rest vanzelf. Je hoeft geen volledige maaltijden weg te werken zolang je maar iets in je maag hebt en heel je spijsvertering op gang houd! Dan ben je je reservers alweer aan het aanvullen voordat ze helemaal op zijn waardoor je dus die kater hebt. Poets tussendoor je tanden een paar keer als je van plan bent lang wakker te blijven, dit zorgt ervoor dat die vieze plaklaag van je tanden afgaat en dat je mond meer speeksel aan gaat maken. Dit is een stuk beter voor je tanden, en de volgende dag als je weer ontwaakt toen je tanden niet zoveel pijn van het knarsen. Als je niet kan slapen ga dan WEL op bed liggen, hoe vervelend het ook is. Als je namelijk ligt dan rust je ook uit, je hoeft niet perse te slapen! Als het spulletje uitgewerkt is en je hebt een nacht (of twee) overgeslagen dan gaan veel mensen "slaap inhalen". Het zou wel erg vet zijn als het zo makkelijk was! Maar zoiets als slaap in halen kan natuurlijk niet. Het beste is gewoon om te gaan slapen en proberen je normale nachtrust (dit is voor mij 6 tot 8 uur) aan te houden. Je word dan een stuk frisser wakker, en als je dit 2 dagen doet is het ook een stuk beter voor je lichaam als ineens 15 uur slapen. Gisteravond was ik ook klaar met het spulletje en heb ik plus minus 8 uurtjes geslapen nu, ik ben nu niet gaar oid en heb totaaal geen last van een kater! Nu wil ik btw niet zeggen dat je makkelijk zonder slaap kan, want je hebt het nodig en het is en blijft ongezond om 1 of meer nachten over te slaan. Deze dingen die ik doe is meer om mijn lichaam op gang te houden zodat de klap naar het gebruik er bijna niet is! Als er iemand nog kritiek op heeft dan hoor ik dat graag, hoop dat jullie der wat aan hebbe"