Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en dan nu het betere werk, niet namaken als nep. Zelf als arts ingeschreven staan met RIZIV. Hell yeah! Is geen aanrader, maar is te doen heb je geen sociaal leven meer de komende paar maanden. En zo een speciaal recept heet een magistraal voorschrift. En das idd heel erg link. Trouwens namaken is vlugger gezegd dan gedaan je kan op een vals of een echt niet zomaar 1 DOOS MODAFINIL neerpennen. Er zit een structuur achter: latijnse namen die afgekort worden, het aantal oplages dat van èèn en dezelfde nr wordt gedrukt. Er heeft hier een tijd een tutorial gestaan waar alles instond van A tot Z hoe de zaak aan te pakken. Maar die is om niet nader te vernoemen redenen werwijderd. (werd trouwens zelfs niet bekeken)"
"Yoga! je cocentreerd je enkel op je ademhaling en hartslag. je komt tot rust, langzaam in een trance.......... NOG NIET BIJNA !!!!! Als je echt goed spul hebt vergeet het dan maar, kan je beter iets nuttig gaan doen. totdat je voelt dat het zou gaan om te slapen. Ma ja... tegen dan mag je weer werken of school of..... Veel geluk dermee."
"En hoe zou dat dan juist moeten gaan iemand digitaal in z'n knieën schieten? Een F1 toets die plots in je oog gelanceerd wordt, of de spacebar die je KO mept kan ik me nog net iets bij voorstellen.... Maare is zo een beeeetje maffia achtig iemand in zijn knieën schieten, hoe leg je dan digitaal een paardekop bij iemand in bed? Eeeeuurm srry ben dronken..... pffff."
"Okay ik begin terug nuchter te worden het punt is duidelijk, ik heb gewoon geen goed gevoel voor humor. Wist ik eigenlijk al wel. Mja smirnoff maakt vergeetachtig... Waarvoor excuses. Zelf vind ik het nog steeds geestig, wat nogmaals bewijst..."
"Roche 10 mg snuiven. Tja was eigenlijk aan het hopen dat het iemand anders zou zijn die er ook ervaring mee heeft. Ik heb het vroeger wel een paar keer gesnoven. En het lijkt in de verste verte niet op X het enige verschil is dat het harder en sneller aankomt. In je neus zitten een pak bloedvaten die ervoor zorgen dat er een geweldige hoeveelheid in je bloedstroom kan opgenomen worden in zeer korte tijd. (Nog sneller moet je shotten) Is dus gewoon het gevoel van valium. Maaaaaaar als je nu echt niks van je leven wilt maken of miss dood wil? Dan neem je 10 mg diazepam 2 mg Flunitrazepam en ongeveer een halve tot 3/4 gram speed. Dat kap en meng je dan tot een snuifbaar poeder. En hopa je hebt een "ticket" naar niemandsland. Daar ga je gegarandeerd zo lekker kwijt van dat weet je zelfs niet meer de dag erna. Maar de "trip" als je het zo kan noemen. WOW. Bloedlink spul: je hebt geen angsten meer, je bent zelfverzekerd, ook al wankel je wat af. Ik persoonlijk werd er agressief van.... ieder voor zich tuurlijk. Kortom geweldig gevoel. Ga dit nu niet proberen? (wss wel dus) Als je het toch zou doen zou je ervoor moeten zorgen dat je een paar duizend euro hebt aan de kant staan voor de schade die je aanricht onder invloed hiervan. HEEL Lekker, maar gevaarlijk. Maar laat je niet ontmoedigen Leer pas uit je eigen fouten en niet van die van een ander. Enjoy..... While it lasts ."
"@xcrement eeeeurm, ok. ik zal erg mijn best moeten doen hier, ik vat het wel. Kijk er zijn verschillende manieren van een boodschap proberen over te brengen. De 1 is aan de hand van je eerste impuls beginnen typen… Zoals jij dat blijkbaar doet. Een andere methode is eerst even nadenken over de boodschap die je wil brengen en vervolgens, een beeld bij de lezer proberen op te roepen. In dit geval zou de boodschap ergens iets kunnen zijn Diazepam snuiven doe je niet want… En vervolgens schep je een karikatuur, waardoor: hopelijk de boodschap blijft hangen? En idd achteraf bekeken heb, ik nog altijd gelijk! Mijn dosering zou gegarandeerd voor problemen zorgen bij iemand vreemd aan de stoffen. Toegegeven toen ik het nog deed was het veel en veel meer. Maar ben er toch wel van overtuigd dat voor een gelegenheidsgebruiker dit te veel zou zijn. 2 mg Fluni is al teveel, daarom ook dat ze naar 1 mg zijn gegaan. Ik heb er jaren over gedaan om er van af te geraken. En is ook allemaal heel onschuldig begonnen, “en wat als we nu dit met dat en dan….” Je weet wel hoe het gaat wss , vermits je 2 strips Roche op eet zijn het net snoepjes voor jou, en toch zijn ze dat nog steeds niet, of wel? Ja jongen je krijgt je gelijk. Had wss iets je meer mogen zijn. En met je leven spelen? ABSOLUUT, niet bij je thuis in bed nee. Maar achter het stuur van een auto of fiets wel. Mij hebben ze verschillende keren van straat moeten halen omdat ik niet meer wist hoe wat of waar. Door juist die combinatie. En wie heeft er ooit beweert dat ik agressief ben als ik nuchter ben? Ben ik de rust zelf, maar na een hoop speed en kort en lang werkende benzo’s in je lijf sta je gewoon niet meer in voor jezelf. Maar Sorry als ik je in de weg loop tijdens je promotie voor Roche. Ow ja 200mg is een teken dat je ofwel een supertolerantie hebt, ontoerekeningsvatbaar bent, of gewoon stom. Ey look shaggy, me can flame too."
"1 "van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer" De stof op zich is misschien stukken veiliger dan hun voorgangers, maar je kan er nog zeker van dood gaan. Een allergie is best mogelijk. Duizenden is het al gelukt of bijna gelukt een eind te maken door: wel gok eens? Actie en reactie is je vreemd? En “vooral reactievermogen” het aantal verkeersdoden door het gebruik van : “vul je merknaam hier in.” http://www.belspo.be/belspo/home/publ/p ... umB_nl.pdf 2 "en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg." En 10 mg valium is niks? Wel Einstein waarom is dat dan de hoogste dosis? Waarom dan geen tabletten van 75 mg? Wie weet hebben ze zelfs onderzoek gedaan naar een veilige dosis? Is gewoon jouw mening, en die respecteer ik. Maar denk je er ook aan dat er waarschijnlijk een pak beginnende gebruikers info komen zoeken? En die lezen dan als advies: kan geen kwaad, ga je zeker niet van dood, is pas plezant vanaf 100 MG ? Een ganse strip Valium voor iemand die het nooit gedaan heeft….. je weet zelf wel dat het mis gaat. Er zijn onderzoeken naar gedaan door staat, en onafhankelijke bureaus. Boeken over geschreven door de geleerdste professoren. Je vind getuigenissen genoeg van mensen die iemand aan benzo hebben verloren. Maar hey jij zal het wel beter weten zeker?"
"Yo Fat cat je hebt het mis, en zo geweldig als apotheker ben je nu ook weer niet. Waar vind je hier trouwens ooit eens een admin? Ik wil nog steeds mijn account hieruit."
"*Dextromethorphan Teva *Bronchosedal Dextromethorphan *Notuxal *Romilar Antitussivum *Tussipect *Tusso Rhinathiol *Vicks Vaposyrup Antitussif Allemaal zonder voorschrift maar met dextromethorfanhydrobromide ? Klopt dat DXM ? is net voor mijn tijd geweest..... En ook actifed krijg je nog mee, volgens de wet is een schriftelijke bestelling van de klant voldoende. Zou ik niet over gaan debatteren bij uw apo. Neem gewoon de Vicks."
"10 dagen is te doen. zelf staat mijn record op 7 dagen 7 nachten. Eindigde wel in een ziekenhuis (psychiatrische afdeling, spuitje Haldol erbij gezellig!) Is het stomste wat ik ooit gedaan heb vermoed ik. Alles langer dan 3 dagen en nachten geeft je wel permanente schade heeft een doc me ooit gezegd. http://abc.net.au/science/sleep/facts.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep#Long ... hout_sleep En dit is de toekomst???? http://www.modafinil.com/article/soldiers.html Slaapzacht speedy people."