Yep, weet niet meer wie op dit forum zei. "Any kid can fly, few of them can land) Zal een doorbijter worden 8 maanden valt wel nog mee vind ik persoonlijk. Ook de doseringen waren hoog maar niet extreem.
Alles komt weer goed, gewoon een paar dagen vechten.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.