Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen zin om te lezen ? Skippen dan.

Geen zin om te lezen ? Skippen dan.

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
of vraag gewoon aan je vrienden.
ik heb net vorig weekend dat een maat van me een hele stapel xanax 2mg heeft :P
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
zolpidem, risperdal? worden flink toegepast in psychiatrie, en niet voor niks. Middelen zijn voor boven de 50.............
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
_________________________________
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga gewoon ff slijmen en huilen bij je dokter.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Ga gewoon ff slijmen en huilen bij je dokter.
Klik om te vergroten...

idd :P :wave:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat maakt het nu uit welke troep er gekocht is? Srry als het aangeschafte spul niet VET genoeg is voor je. Het was op vraag van iemand waar ik nog schuld aan had. Het is een kwestie van principe.

Damn, ben ik echt zo oud geworden? De tijd dat /dope = rebel, is dus dood.
Het idee dat je niet met de kudde meeloopt? Of ergens in geloven en er dan ook voor gaan is helemaal niets meer van over?

Tja f* it. Als ik maar weet waarom.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
waar lul jij nou over.
we zitten hier op een drugsforum dus ga er maar vanuit dat de meeste mensen hier (veel) drugs gebruiken
dus dat drugs=rebel is bij de gemiddelde mens van het middelbaar miss wel waar maar niet hier
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Eeeurm Barry, knappe theorie maar is de gemiddelde mens niet altijd middelbaar? Vermits hij als gemiddeld word aanschouwd.

Enne juist omdat je hier op een drugsforum zit, met allemaal mensen die hier vrijwillig zijn. Heb je reeds een zeer beperkte selectie van de totale bevolking. Is het dan zo raar dat men er ergens vanuit gaat dat er een patroon in zit?
Het is een Nederlands Forum, maar hier komen ook Belgen. Als je dan gaat tellen pak dat hier zowat 10.000 Belgen zouden posten (zeer ruim geteld) op een aantal van 10 000 000 maakt dat slechts 1/1000 van de bevolking vertegenwoordigd is.
Dus we zijn een absolute minderheid.
Ik heb 1000 keer meer kans om gemeenschappelijke punten qua karakter terug te vinden op dit forum dan in de supermarkt.
Is mijn stelling dan nog naïef?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee :grin: je hebt wel een punt
met middelbaar bedoel ik het middelbaar onderwijs (of is dit een belgische term)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."