#1
Kan weinig kwaad, ze worden hoogstens wat minder sterk.
Ze zullen niet giftig worden of zo.
En een half jaar is niks hoor, heb ooit Mogadon genomen uit een glazen bruine fles die was al 10 of 15 jaar te oud. Werkt prima.
Bovendien moet je rekening houden met een serieus ingebouwde marge, net als bij conserven.
Ik heb nog een koffer vol van die verse conserven.Honger?
Ze zullen niet giftig worden of zo.
En een half jaar is niks hoor, heb ooit Mogadon genomen uit een glazen bruine fles die was al 10 of 15 jaar te oud. Werkt prima.
Bovendien moet je rekening houden met een serieus ingebouwde marge, net als bij conserven.
Ik heb nog een koffer vol van die verse conserven.Honger?