Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hij heeft trouwens een nieuwe sponser, De Lijn."
"joni43 zei: maar als thc vrijkomt door verhitting, hoe zit dat dan bij ete van spacecake? Klik om te vergroten... Bij het bereiden van een spacecake komt de THC vrij en hecht zich aan ( dierlijk ) vet."
"Pak een schaar, pak een glas, gooi je wiet in het glas, knippen maar.."
"DrippTone zei: Als je redelijke hasj heb is 1,5 gram voor 1 persoon meer dan zat. Zul je lekker op spacen. Klik om te vergroten... Volgens mij is 1.5 veel te veel en zeker als je geen gewenning hebt aan THC.. 0.3 zou het wel moeten volstaan"
"Probeer eerst op een potlood, zo krijg je de handeling in je vingers en hoef je niet te klooien met tabak.. Het is heus niet zo moeilijk, iedereen kan het wel"
"Die eerste is zowiezo fake, wat een slechte photoshopper Die derde ziet er me wel echt uit maar over die tweede hebk ook zo m'n twlijfels"
"Illigale dealer of heel soms de shop. Wiet gaat hier aan 6,5, dat is minder dan in de shop, veel gemakelijker, en ook goeie wiet."
"BuZzRiDeR zei: azgaza zei: De prijs is overal omhoog gegaan, het lijkt me sterk dat je lekkere wiet vind voor 4-5 euro per gram. Klik om te vergroten... in de easy-going is er afghaan voor 4.60, daar voel je dan wel niet zoveel van maar ja.. je hebt gelijk je vind niets deftig voor minder dan ongeveer 7 euro Klik om te vergroten... Hij heeft het over wiet, jij hebt het over hasj.."
"pretender zei: ik zelf gebruik het tijdens stappen en zal neerkomen op een halve gram(68%) speed, of als het te verkrijgen is dex... de dag erna is altijd wat minder te noemen maar dat hoort erbij...meestal is de caffeine waar het oa mee versneden is de boosdoener... ciao Klik om te vergroten... Ik heb me laten vertellen dat de dosis caffiene niet meer zou zijn dan in 1 kopje koffie ongeveer.. Daar kan het dus niet van komen. Is toch wel logisch eigelijk? Je gebruikt je reserves op en dan ben je de volgende dag lam. Heb ik er wel voor over, is altijd zo'n dag op de bank liggen en jointjes roken. OT: Paar keer per maand, alleen op feesjes.. en dan probeer ik de hoeveelheid toch te beperken. Ik wil echt geen pep junk worden"
""