#1
TrippyShit zei:Mr.Vanderkart zei:Hey allemaal![]()
Ik had ff een vraagje over 2CB.
Namelijk het volgende, Hoe slecht is het voor je?
En zijn er mensen die na veel gebruik last hebben van verslaving? ( zo ja lichamelijk/of gewoon in je kop)
Ik weet dat ik gewoon moet googele maar kben 3 sites tegengekomen die vermelde hier weinig over te weten. Dus dacht ik, dat weten de DF'ers wel.
Alvast bedankt![]()
V
Gezond zal het niet zijn, het is een gemisch goedje.. maar het is niet zo heel slecht voor je zover ik weer. Verslaving is er nauwelijks tot niet. Het is een tripmiddel en dat zijn ervaringen die de normale mens niet iedere dag wil meemaken.. gemiddeld paar keer per jaar.. dus dat zit wel goed.. Geniet van je tripje![]()
Wat een belachelijke concludering. Dat dingen niet gezond zouden zijn omdat het een chemisch goedje is. Zuurstof he, dat is chemisch. Wanneer houdt het toch is op met die mensen die denken dat dingen uit de natuur wel goed voor je zijn en 'chemische' (correct gezegt: synthetiseert) slecht.