Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Riek zei: nu drink ik niet meer en ik ben gewoon anti drugs geworden ja Klik om te vergroten... haha niet lullig bedoeld hoor maar, WTFACK DOE JE OP DIT FORUM? Oja trouwens, een van de vele redenen dat coke zo gewaardeerd word is omdat: Je het overal kan doen, omdat niemand het merkt (tenzij je teveel op hebt ) en het gewoon een lekker ontremmend middel is."
"helaas heb ik precies hetzelfde gevoel als mr whinehouse, ik hou het nog in de hand om niet te gaan werken alleen af en toe te beunen, zodat ik geen geld heb en dus 1x in de zoveel tijd maar de sjaak zweefkaak uit kan hangen.. Ik ben bang dat als ik wel zou werken het weleens goed mis kon gaan, aangezien ik ook niet in een lekkere situatie van mijn leven zit en nog jong ben."
"Ik zat er ook als eens aan te denken om het te gaan snuiven, maar heb gehoord van vrienden dat ze mensen kenden die dat vaker deden en er ontiegelijk vaag van zijn geworden. Dit zal waarschijnlijk wel waar zijn omdat je het namelijk direct naar je hersen knalt met snuiven maar ik denk dat ik het toch maar eens voor 1x ga proberen lijkt me wel heftig. trouwens ik vind MDMA ook wel fijn met een borreltje van te voren dan zit ik er niet zo op te wachten en slaat ie veel harder in voor mijn gevoel, maar daarna wel direct een aantal slokken water nemen voor het geval ik zou uitdrogen. Heb het laatst een keer gedaan en beviel me goed, iniedergeval thanks voor je reportje en info"
"K-hole?"
"jahoor ik snap precies wat je bedoeld met 'op het eindpunt scheurde mij geest uit mijn lichaam' en dat overvloeien alsof elke aanraking die je maakt een enorme keuze was en je er in op gaat ofzo. was vage shit man ik was toen aan het trippen op 225 mg 2c-b en had er een stuk of 6 jointjes bij gerookt ,"
"mischien ben ik nu wel een geest, kweet niet of ik dood zou moeten zijn of niet ben er in ieder geval nog"
"Komt bij mij ook voor, alleen is het elke keer wat anders maar de reden dat het zo vaag en grappig is alleen maar omdat je pillen hebt gehad, want deze dingen zou je nu kunnen zeggen maar daar denk je niet bij na"
"Je mist het punt van de hypnose. Je beleeft de ervaring wel overnieuw maar alleen in je gedachtes en bent eigenlijk aan het slapen dus!"
"Niet om af te kraken, maar die foto ziet er nogal nep of gephotoshopt uit"
"clockcable zei: (wel de cafeine eruit wassen met aceton)/ Na een halve gram sta ik zo rete-strak dat ik mezelf niet meer herken Klik om te vergroten... Kun je mij alsjeblieft zeggen hoe ik dan die cafeine eruit kan wassen, want ik vind dat maar niks. Ik weet nu al dat het met aceton moet maar een kleine handleiding of werkwijze zou wel zo fijn zijn alvast bedankt, pascal greets you"