Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT-matrix met ketamine, wiet en lachgas

DMT-matrix met ketamine, wiet en lachgas

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even een kort reportje, voornamelijk omdat ik echt behoefte heb dit neer te schrijven.

Wie: ik
wat: DMT, lachgas, wiet, ketamine
Waar: op mijn studentenkamer
Wanneer: 30 tal minuten geleden

Na een blow, een viertal lijnen ketamine en wat lachgas, had ik onwijs veel zin om te trippen.
Onmiddelijk kwam DMT op in mijn gedachten. Ik was van plan woensdag DMT te roken met een maat, dus wilde nu niet al mijn behoefte aan de DMT-matrix onderdrukken, door deze nu te ervaren.

Het is me al duidelijk geworden dat je als je je dmt de vorige keer niet allemaal opgerookt hebt, het gesmolten zit in de roostertjes van je pijp. De laatste keer dat ik er DMT uit rookte was vorige week. Je kan er dan makkelijk nog een 2e keer van trippen (weliswaar minder overweldigend.) Op de moment dacht ik nog 'laat ik maar wachten tot woensdag'. Ik vulde nog een keer de slagroombus en de laatste capsule gaf me de doorslag om impulsief de DMT pijp op te pakken. Volledig onder invloed dacht ik gewoon 'ga ervoor'. Ik plaatste me op mijn bed en nam 3 hele diepe inhalaties..

'Ketamine' schoot ineens in me op. Helemaal vergeten dat ik dat ook nog had gebruikt een paar minuten terug. Meer verwonderd dat bevreest, sloeg de DMT in.
Ik voelde da wereld om mij heen vervagen en werd afgevuurd, de ruimte in. Terwijl ik op mijn rug lag, viel mijn lichaam toch naar voor (zo leek het) en op het eindpunt scheurde mijn geest uit mijn lichaam. Ik zweefde tussen vage vormen (erg goed te vergelijken met dit schilderij hier onderaan) met krullen die in figuren veranderden en een robot-achtige taal spraken.
Verder herinner ik me van die moment niets meer en opende ineens mijn ogen, vol tranen. Waarom? Geen idee, ik vond het super. Ik kreeg de slagroomspuit in het visier en vulde deze dadelijk. Toen sloeg het pas in.. Ik waggelde naar mijn bed en viel neer, houding onbekend. Mijn lichaam verdampte en mijn bed groeide ondermij tot abnormale proporties. Alles sloeg in elkaar over, versplinterde en werd terug 1. Zodra ik me een lichaam herinnerde, smolt dit en het leek ergens in gezogen te worden. Opnieuw de tunnel waar ik naar voor viel. Mijn lichaam smakte ergens op neer (nogmaals, zo leek het. Ik lag gewoon op mijn bed) en ik zag vage figuren die uit elkaar groeiden een cilindervormig voorwerk mijn kant op voortbrachten. Het leek op een soort dokterslamp.

Ik opende mijn ogen en vulde nogmaals de slagroomspuit. Deze keer gebeurde er iets vreemds. Ik zat momenteel op een stoel en had de impact onderschat. Meteen snelde ik naar bed aangezien ik mijn spieren niet onder controle had. Deze keer scheurde iets als het ware uit mijn hoofd. Ik had pijn en herinner me dat mijn ogen langs beide kanten uit hun kassen leken te vallen. Ik stond recht zodra ik kon en mijn lichaam leek in de vloer te vloeien. ik zag de muren draaien schuiven en leek er in op te gaan. In alles dat mij omringt.

Hierna heb ik alleen nog een joint gerookt, waar ik nu nog een keer van ga trekken :stoned:

Het is niet mijn gewoonte zomaar even dmt te gaan roken (ik zei al dat het impulsief was door ketamine) maar vond de combo van lachgas, dmt, ketamine en wiet wel ongelofelijk. Volgende keer 50 mg :rock:

Verder heb ik mijn taal en schrijfwijze niet verzorgd, omdat ik nog wat space op de afterglow van DMT :) Sorry 4 that!
greetz
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn zeg. dit klinkt als een enorme trip inderdaad zeg.. wow.. hoe voel je je er nu bij?

jeetje.. niks mentaals aan over gehouden hoop ik? :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jezus christus :openmouth:
Heftige combi man, lijkt me iets wat ik ooit ook wil gaan proberen, maar dan wel nadat ik al jarenlange ervaring heb met de gekste psychedelica. Vond je het soms niet griezelig worden? :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik ben even slecht getrokken maar kon het snel weer bijsturen. Normaal heb ik als ik bad trip, alleen nare lichamelijke verschijnselen. Deze keer waren het de hallucinaties die onmenselijk waren. Met momenten was ik volledig behaard, zag ik een miljoen demonische ogen mij aanstaren en deed mij iets pijn. Ook zag ik mijzelf sterven. Heel bizar allemaal, moelijk uit te leggen. In ieder geval geen normale dmt trip, denk ook niet dat ik het nog snel eens ga doen.
Ook was ik redelijk misselijk en had ik hoofdpijn een uur later. Maar dat licht vooral aan lachgas en ketamine alleen denk ik.

Het is wel een keer aan te raden, maar die keta zorg voor enorme mindfucks, zelfs bij DMT. Het geeft een totaal andere trip dan ik had verwacht aangezien je zou denken dat de DMT werkelijk alles overneemt.

Na deze ervaring ben ik benieuwd naar DMT tijdens een LSD of paddo piek :)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow.
dat zal echt een zware ervaring zijn geweest. was je niet bang dat je er gewoon halfdood bij neer zou vallen, of je je zou verwonden omdat je je spieren niet onder controle had?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
DutchCookie zei:
wow.
dat zal echt een zware ervaring zijn geweest. was je niet bang dat je er gewoon halfdood bij neer zou vallen, of je je zou verwonden omdat je je spieren niet onder controle had?
Klik om te vergroten...

Deze middelen kunnen samen niet je hart doen stoppen of je een herseninfarct bezorgen hoor :wink: Een combo van speed, coke hero en xtc zal je mij niet zien nemen, hier is veel groter risico dat je lichaam het begeeft. Alleen hoofdpijn dat ik had een paar uur later, echt snijdende koppijn. Had op een paar uur wel 20 patronen lachgas gedaan, dat verklaart veel :rolleyes: . Verder zijn 2 joints, wat lachgascapsules, 4 lijntjes keta en misschien 20 mg DMT geen hoge doseringen (hoewel ze samen echt inslaan :openmouth: ).

En ik lag onbewegelijk plat om mijn rug, je kan je niet echt bewegen tijdens een dmt-trip. Alleen toen ik van mijn stoel rechtstond na een inhalatie van de slagroomspuit, vreesde ik even op mijn gezicht te gaan. Ook omdat dit de doorslag gaf voor een korte 'bad trip' (was niet echt bad, omdat ik me echt super voelde maar ergens mijn hallucinaties mezelf begonnen te bezeren (alsof je hersenen ineens overactief bezig waren en dat reflecteerde naar de hallucinaties die mijn lichaam waarnam) waar de hallucinaties met momenten gruwelijk waren, door de mindfuck van de keta neem ik aan.

Een volwaardige DMT ervaring, is nog wel een stuk zwaarder dan dit. Deze trip was gewoon ver buiten mijn ervaring, kon het niet goed plaatsen, alsof ik een ander pad insloeg dan normaal met DMT.

Achja, ik zal me er nog wel eens aan wagen. De ketamine is bijna op en ik ben niet van plan nog snel bij te kopen aangezien sinds ik een gram gekocht heb, ik elke weekdag ketamine gebruikt heb. Een verslaving is snel bereikt :wink: zoals wiet bij mij wel zon beetje...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee om de een of andere reden vind ik omgaan met DMT trips een stuk makkelijker dan met bv lsd of paddestoelen.

Dmt is meer van 'nu trip ik fckin' balls' als je dat nog kan beseffen, maar eens je terug 'geland' bent is het ook wel mentaal achter de rug. Dmt is zo heftig voor zo een korte periode dat je gewoon achteraf nog de moeite niet neemt te ontcijferen wat er net gebeurd is omdat je weet dat dat toch niets opleverd :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet me toch maar is gaan verdiepen in DMT dan hehe. Klinkt goed namelijk :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het overstijgt al je verwachtingen. Niet te verwoorden gewoon.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
Alleen hoofdpijn dat ik had een paar uur later, echt snijdende koppijn.
Klik om te vergroten...

Ik zei het toch ! :openmouth:

Als ik dan nog zo hard zou trippen als jou, dan boeide die hoofdpijn me niet. :grin:

Verder vind ik dat je een prachtig tripreport heb geschreven ! :wink:
Je beschrijft goed wat er allemaal gebeurt is tijdens de trip, met elke regel steeg mijn verbazing. :)

Je bent ontzettend ver gegaan voor iemand die nog niet zo lang geleden geen breakthrough aandurfde.

Respect ! :rock:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik heb ervaren, was in elk geval geen 'normale' DMT-trip :grin: Ik was er zeker van dat DMT alles zou overheersen qua gevoel, maar zat er dus mooi naast.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus het was helemaal niet de bedoeling om zo ver te gaan ? :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had geen bedoeling ik deed het gewoon :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
Ik had geen bedoeling ik deed het gewoon :grin:
Klik om te vergroten...

Zo moet dat ! :sunglasses:

Ik ben blij dat je weer veilig geland bent uiteindelijk. Wil je nog verder gaan en je hebt een sitter nodig, je weet me te vinden ! :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
voorlopig heb wel even genoeg getript. Gister DMT vandaag LSD. Nu heb ik het wel even gehad :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
voorlopig heb wel even genoeg getript. Gister DMT vandaag LSD. Nu heb ik het wel even gehad :P
Klik om te vergroten...

Echt ? Dat valt me toch tegen van je. :grin:

Ik zou ook even pauze houden hoor. :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
Het overstijgt al je verwachtingen. Niet te verwoorden gewoon.
Klik om te vergroten...

En ik heb er weer een zoektocht bij :openmouth:
g
gebruikernaamLid
01-01-2024, 00:00
#18
K-hole? :openmouth:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
gebruikernaam zei:
K-hole? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Wat k-hole :tongueout:?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
gebruikernaam zei:
225 mg 2c-b
Klik om te vergroten...
ben jij een geest? je had dood moeten zijn :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."