Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Torchic zei: Ik heb een paar vraagjes: Hoe lang gebruik je al 3-MMC? Met welke frequentie gebruik je? Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest? Klik om te vergroten... Ik gebruik het al 1 jr.. heb het niet getest. Wat bedoel je precies met je tweede vraag"
"Hallo allemaal, Ik ga eens om de zoveel tijd naar een feest. Hier gebruik ik ook 3mmc bij. Alleen ik ga hier erg van hoesten echt non stop door. Slijm ophoesten en soms wel echt dikke klonten ( sorry voor de info ). Ik stoor me hier mateloos aan en wil gewoon doorgaan zonder de hele tijd te hoesten en spugen. Er wordt heel vaak gevraagd of het wel met me gaat terwijl er niks is hahah, wat ik wel lief vind van de medefeesters. Meerdere die hier last van hebben en wat kan ik hieraan doen? π"
"Ulixes zei: Hoe vaak je het gebruikt. Klik om te vergroten... Ah oke, is erg verschillend. Dan heb ik 3 maanden geen feestje dan 2 in de maand etc"
"Wat hebben jullie nog op de planning voor dit jaar? Ik: Doomslayer, snakepit en thunderdome. Dan weer even 2 maanden rusten π΄π΄π«’"
"Torchic zei: Ik heb een paar vraagjes: Hoe lang gebruik je al 3-MMC? Met welke frequentie gebruik je? Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest? Klik om te vergroten... Owja en de mensen halen bij dezelfde dealer.. Zij zijn nog helemaal opgewekt bom vol energie en kunnen nog naar huis rijden zonder moe te zijn"
"Ulixes zei: Snuif je het? Klik om te vergroten... Yep"
"Perenijsje zei: Same here En 28 oktober nog naar Karma Indoor Bekijk bijlage 54652 Klik om te vergroten... Is 21+ toch?"
"BelowTheFlow zei: @Ulixes was me voor met de vraag. Niet snuiven schijnt in ieder geval een stuk te helpen. Bij slikken werkt 3-MMC bovendien veel fijner, langer en zuiniger. Geen gedoe op de dansvloer en alle aandacht voor de feestvierders en het feest. Klik om te vergroten... Doe je dit dan in drinken of op je tandvlees βsmerenβ π Krijg je hier ook minder cravings van? Op het feest zelf heb ik flinke cravings. Ik heb mezelf gecatched met bijna 1g weg te snuiven. Normaal doe ik hier 2 feestjes mee."
"OtherShore zei: Op zich is dat gevoel een goede reden om inderdaad naar huis te gaan. Je lichaam geeft eigenlijk aan dat het genoeg is geweest. Maar je vraag is dus: waarom is het voor jou al eerder genoeg dan voor anderen? Daar heb ik niet 1-2-3 een antwoord op. Niemand denk ik, daarom wordt er ook doorgevraagd. Er spelen natuurlijk individuele verschillen mee, maar welke? Misschien heb je om te beginnen al iets minder energie dan de anderen, of misschien ben je gevoeliger voor de signalen van je lichaam zodat je sneller je eigen grens herkent. Overigens denk ik dat een avond en een nacht en een volgende dag 3-mmc gebruiken (of welke stof dan ook) altijd teveel is. Het bijzondere, euforische, gelukkige gevoel zal dan in principe altijd weg zijn. Maar sommige mensen willen dat niet toegeven, bijvoorbeeld omdat ze stoer willen doen. Het is ook mogelijk dat sommige mensen het verschil gewoonweg niet scherp opmerken. Dus ik zou zeggen: ga op je eigen gevoel af en vergelijk jezelf niet met anderen. Als je lichaam aangeeft dat het tijd is om naar huis te gaan, dan is het tijd. Mocht je het einde van het feestje toch willen halen, dan zou ik later beginnen met de 3-mmc. Klik om te vergroten... Ja ik heb in het algemeen slaapproblemen.. Niet doorslapen, moeilijk inslaap komen. Zal wel allemaal meespelen met het gebruik. In het algeheel ben ik ook alleen maar moe. Ik zal de tip eens meenemen met later beginnnen"
"Hallo allemaal, Ik heb gisteren een festival gehad en n halve gram 3mmc gebruikt. Ik lig nu plat op bed met buikpijn en diarree. Weet iemand hoe dit kan komen?? Of misschien zijn het de borrelnootjes die ik naar binnen heb gewerkt..π€£"