#1
Wat hebben jullie nog op de planning voor dit jaar? Ik: Doomslayer, snakepit en thunderdome. Dan weer even 2 maanden rusten š“š“š«¢
Is 21+ toch?
Is 21+ toch?
Ik moet helaas nog 2 jaar wachten daarvoor šš„²Klopt. Maar wij zijn dan ook 36 en 42, dus 2x 21+ hahaš¤£
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."