Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc niet opgewekt

3mmc niet opgewekt

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Op zich is dat gevoel een goede reden om inderdaad naar huis te gaan. Je lichaam geeft eigenlijk aan dat het genoeg is geweest. Maar je vraag is dus: waarom is het voor jou al eerder genoeg dan voor anderen?

Daar heb ik niet 1-2-3 een antwoord op. Niemand denk ik, daarom wordt er ook doorgevraagd. Er spelen natuurlijk individuele verschillen mee, maar welke? Misschien heb je om te beginnen al iets minder energie dan de anderen, of misschien ben je gevoeliger voor de signalen van je lichaam zodat je sneller je eigen grens herkent.

Overigens denk ik dat een avond en een nacht en een volgende dag 3-mmc gebruiken (of welke stof dan ook) altijd teveel is. Het bijzondere, euforische, gelukkige gevoel zal dan in principe altijd weg zijn. Maar sommige mensen willen dat niet toegeven, bijvoorbeeld omdat ze stoer willen doen. Het is ook mogelijk dat sommige mensen het verschil gewoonweg niet scherp opmerken.

Dus ik zou zeggen: ga op je eigen gevoel af en vergelijk jezelf niet met anderen. Als je lichaam aangeeft dat het tijd is om naar huis te gaan, dan is het tijd. Mocht je het einde van het feestje toch willen halen, dan zou ik later beginnen met de 3-mmc.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb in het algemeen slaapproblemen.. Niet doorslapen, moeilijk inslaap komen. Zal wel allemaal meespelen met het gebruik. In het algeheel ben ik ook alleen maar moe. Ik zal de tip eens meenemen met later beginnnen :)
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Het had gekund dat je tolerantie had opgebouwd voor het middel maar volgensmij gebruik je niet zo regelmatig.

Wat @OtherShore geschreven heeft sluit ik me helemaal bij aan.

En voor sommige blijft de drugs gewoonweg langer doorwerken dan voor de ander. Het kan ook te maken met wat je hebt gegeten en gedronken, of je tussendoor pauze hebt genomen, de dosering van de de drugs, je algemene gezondheid.

Het lijkt me wel slim om het een keer te laten testen want tegenwoordig verkopen dealers andere stoffen onder de naam van 3-MMC.

En als je lichaam aangeeft dat het genoeg is geweest probeer daar dan ook na te luisteren😊
Klik om te vergroten...
Torchic zei:
Don’t do drugs and drive…😩

Dat iemand zelf het risico wil lopen om tegen een boom aan te rijden be my guest. Maar een risico lopen om een ongeluk te veroorzaken met bijvoorbeeld een moeder en kind…

Nee daar zal ik never nooit begrip voor kunnen opbrengen.
Klik om te vergroten...
Meestal kom ik met 1g 1/2 feestjes door. ( ligt er ook aan hoelang) Dus gebruik het indd eigenlijk niet zo veel. Heb wel dat ik de gehele dag niet goed kan eten. Dit weekend ook feest gehad, 4.5 uur geslapen totaal en was echt KO. 2 uur wachten op trein en 2 uur reizen.

Zelf zou ik ook nooit rijden op drugs. Omdat ik wazig kan zien bij teveel gebruik, als ik extreem moe ben val ik gewoon met de ogen dicht dat risico wil ik niet en omdat het idd gewoon totaal onveilig is. 2 keer meegereden maar vind het toch maar eng.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
Don’t do drugs and drive…😩

Dat iemand zelf het risico wil lopen om tegen een boom aan te rijden be my guest. Maar een risico lopen om een ongeluk te veroorzaken met bijvoorbeeld een moeder en kind…

Nee daar zal ik never nooit begrip voor kunnen opbrengen.
Klik om te vergroten...
Het is daarom ook terecht een misdrijf om onder invloed te rijden.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij werken ook bijna alle soorten drugs veel sneller uit dan bij andere. Ik luistere in het begin van mijn gebruik ook niet naar mijn lichaam en ging gewoon door met pakken in de hoop dat ik hetzelfde gevoel zou krijgen weer als de rest maar dit eindigde vaak in een maag die van streek was en ik die de dagen erna onnodig brakker was. Inderdaad gewoon naar je lichaam luisteren!! Dan blijft het gebruiken ook leuker😉
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Torchic zei:
Ik heb een paar vraagjes:

Hoe lang gebruik je al 3-MMC?
Met welke frequentie gebruik je?
Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest?
Klik om te vergroten...
Vraag 4.

- Neem je iets van medicatie?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#6
gabbertje2766 zei:
Hallo allemaal,

Ik gebruik 3mmc voor feestjes. Helaas krijg ik uiteindelijk niet meer het opgewekte gevoel. De laatste 2/3 uur ben ik echt kapot moe, geen zin om te bewegen en sprint ik het liefst naar huis. De mensen waarmee ik feest zouden zo nog n’ hele dag extra door kunnen gaan.
Hebben hier meerdere er last van? Zoja wat doen jullie hieraan om toch tot het einde te kunnen blijven?

Groetjess
Klik om te vergroten...
ik had dit bij me laatste rave ook, t duurde van 22.00 tot 08.00 en rond 5/5.30 begon ik al te voelen dat ik snel moe werd en ik me bed in wou, heb ook echt heel veel gesnoven in 2 uur en t had 0 effect, heb dit nu 2/3x gehad uit de 7/8x dat ik heb gebruikt (op festivals/raves dan niet thuis hahaha)
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Vraag 4.

- Neem je iets van medicatie?
Klik om te vergroten...
Nopee
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo allemaal,

Ik gebruik 3mmc voor feestjes. Helaas krijg ik uiteindelijk niet meer het opgewekte gevoel. De laatste 2/3 uur ben ik echt kapot moe, geen zin om te bewegen en sprint ik het liefst naar huis. De mensen waarmee ik feest zouden zo nog n’ hele dag extra door kunnen gaan.
Hebben hier meerdere er last van? Zoja wat doen jullie hieraan om toch tot het einde te kunnen blijven?

Groetjess
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een paar vraagjes:

Hoe lang gebruik je al 3-MMC?
Met welke frequentie gebruik je?
Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest?
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Torchic zei:
Ik heb een paar vraagjes:

Hoe lang gebruik je al 3-MMC?
Met welke frequentie gebruik je?
Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het al 1 jr.. heb het niet getest. Wat bedoel je precies met je tweede vraag
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#11
gabbertje2766 zei:
Ik gebruik het al 1 jr.. heb het niet getest. Wat bedoel je precies met je tweede vraag
Klik om te vergroten...
Hoe vaak je het gebruikt.
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ulixes zei:
Hoe vaak je het gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ah oke, is erg verschillend. Dan heb ik 3 maanden geen feestje dan 2 in de maand etc
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Ik heb een paar vraagjes:

Hoe lang gebruik je al 3-MMC?
Met welke frequentie gebruik je?
Weet je zeker dat het om 3-MMC gaat? Is het getest?
Klik om te vergroten...
Owja en de mensen halen bij dezelfde dealer.. Zij zijn nog helemaal opgewekt bom vol energie en kunnen nog naar huis rijden zonder moe te zijn
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
gabbertje2766 zei:
Helaas krijg ik uiteindelijk niet meer het opgewekte gevoel. De laatste 2/3 uur ben ik echt kapot moe, geen zin om te bewegen en sprint ik het liefst naar huis.
Klik om te vergroten...
Op zich is dat gevoel een goede reden om inderdaad naar huis te gaan. Je lichaam geeft eigenlijk aan dat het genoeg is geweest. Maar je vraag is dus: waarom is het voor jou al eerder genoeg dan voor anderen?

Daar heb ik niet 1-2-3 een antwoord op. Niemand denk ik, daarom wordt er ook doorgevraagd. Er spelen natuurlijk individuele verschillen mee, maar welke? Misschien heb je om te beginnen al iets minder energie dan de anderen, of misschien ben je gevoeliger voor de signalen van je lichaam zodat je sneller je eigen grens herkent.

Overigens denk ik dat een avond en een nacht en een volgende dag 3-mmc gebruiken (of welke stof dan ook) altijd teveel is. Het bijzondere, euforische, gelukkige gevoel zal dan in principe altijd weg zijn. Maar sommige mensen willen dat niet toegeven, bijvoorbeeld omdat ze stoer willen doen. Het is ook mogelijk dat sommige mensen het verschil gewoonweg niet scherp opmerken.

Dus ik zou zeggen: ga op je eigen gevoel af en vergelijk jezelf niet met anderen. Als je lichaam aangeeft dat het tijd is om naar huis te gaan, dan is het tijd. Mocht je het einde van het feestje toch willen halen, dan zou ik later beginnen met de 3-mmc.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
Op zich is dat gevoel een goede reden om inderdaad naar huis te gaan. Je lichaam geeft eigenlijk aan dat het genoeg is geweest. Maar je vraag is dus: waarom is het voor jou al eerder genoeg dan voor anderen?

Daar heb ik niet 1-2-3 een antwoord op. Niemand denk ik, daarom wordt er ook doorgevraagd. Er spelen natuurlijk individuele verschillen mee, maar welke? Misschien heb je om te beginnen al iets minder energie dan de anderen, of misschien ben je gevoeliger voor de signalen van je lichaam zodat je sneller je eigen grens herkent.

Overigens denk ik dat een avond en een nacht en een volgende dag 3-mmc gebruiken (of welke stof dan ook) altijd teveel is. Het bijzondere, euforische, gelukkige gevoel zal dan in principe altijd weg zijn. Maar sommige mensen willen dat niet toegeven, bijvoorbeeld omdat ze stoer willen doen. Het is ook mogelijk dat sommige mensen het verschil gewoonweg niet scherp opmerken.

Dus ik zou zeggen: ga op je eigen gevoel af en vergelijk jezelf niet met anderen. Als je lichaam aangeeft dat het tijd is om naar huis te gaan, dan is het tijd. Mocht je het einde van het feestje toch willen halen, dan zou ik later beginnen met de 3-mmc.
Klik om te vergroten...
Juist! Mooi omschreven.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het had gekund dat je tolerantie had opgebouwd voor het middel maar volgensmij gebruik je niet zo regelmatig.

Wat @OtherShore geschreven heeft sluit ik me helemaal bij aan.

En voor sommige blijft de drugs gewoonweg langer doorwerken dan voor de ander. Het kan ook te maken met wat je hebt gegeten en gedronken, of je tussendoor pauze hebt genomen, de dosering van de de drugs, je algemene gezondheid.

Het lijkt me wel slim om het een keer te laten testen want tegenwoordig verkopen dealers andere stoffen onder de naam van 3-MMC.

En als je lichaam aangeeft dat het genoeg is geweest probeer daar dan ook na te luisteren😊
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
gabbertje2766 zei:
en kunnen nog naar huis rijden zonder moe te zijn
Klik om te vergroten...
Don’t do drugs and drive…😩

Dat iemand zelf het risico wil lopen om tegen een boom aan te rijden be my guest. Maar een risico lopen om een ongeluk te veroorzaken met bijvoorbeeld een moeder en kind…

Nee daar zal ik never nooit begrip voor kunnen opbrengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."