#1
Ja ik heb in het algemeen slaapproblemen.. Niet doorslapen, moeilijk inslaap komen. Zal wel allemaal meespelen met het gebruik. In het algeheel ben ik ook alleen maar moe. Ik zal de tip eens meenemen met later beginnnenOp zich is dat gevoel een goede reden om inderdaad naar huis te gaan. Je lichaam geeft eigenlijk aan dat het genoeg is geweest. Maar je vraag is dus: waarom is het voor jou al eerder genoeg dan voor anderen?
Daar heb ik niet 1-2-3 een antwoord op. Niemand denk ik, daarom wordt er ook doorgevraagd. Er spelen natuurlijk individuele verschillen mee, maar welke? Misschien heb je om te beginnen al iets minder energie dan de anderen, of misschien ben je gevoeliger voor de signalen van je lichaam zodat je sneller je eigen grens herkent.
Overigens denk ik dat een avond en een nacht en een volgende dag 3-mmc gebruiken (of welke stof dan ook) altijd teveel is. Het bijzondere, euforische, gelukkige gevoel zal dan in principe altijd weg zijn. Maar sommige mensen willen dat niet toegeven, bijvoorbeeld omdat ze stoer willen doen. Het is ook mogelijk dat sommige mensen het verschil gewoonweg niet scherp opmerken.
Dus ik zou zeggen: ga op je eigen gevoel af en vergelijk jezelf niet met anderen. Als je lichaam aangeeft dat het tijd is om naar huis te gaan, dan is het tijd. Mocht je het einde van het feestje toch willen halen, dan zou ik later beginnen met de 3-mmc.