Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoesten en slijm spugen bij gebruik

Hoesten en slijm spugen bij gebruik

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja en met snuiven weinig slijm dan in mn keel en een minuutje of wat loopneus soms gewoon net merkbaar en beetje irritant.
Maar met oraal gebruik slijm in mn keel en dat zit daar gewoon een poos vast te zitten wil geen kant op.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuif je het?
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Ik ga eens om de zoveel tijd naar een feest. Hier gebruik ik ook 3mmc bij. Alleen ik ga hier erg van hoesten echt non stop door. Slijm ophoesten en soms wel echt dikke klonten ( sorry voor de info ). Ik stoor me hier mateloos aan en wil gewoon doorgaan zonder de hele tijd te hoesten en spugen. Er wordt heel vaak gevraagd of het wel met me gaat terwijl er niks is hahah, wat ik wel lief vind van de medefeesters. Meerdere die hier last van hebben en wat kan ik hieraan doen? ๐Ÿ˜Š
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Ulixes was me voor met de vraag.

Niet snuiven schijnt in ieder geval een stuk te helpen.
Bij slikken werkt 3-MMC bovendien veel fijner, langer en zuiniger. Geen gedoe op de dansvloer en alle aandacht voor de feestvierders en het feest.
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ulixes zei:
Snuif je het?
Klik om te vergroten...
Yep
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BelowTheFlow zei:
@Ulixes was me voor met de vraag.

Niet snuiven schijnt in ieder geval een stuk te helpen.
Bij slikken werkt 3-MMC bovendien veel fijner, langer en zuiniger. Geen gedoe op de dansvloer en alle aandacht voor de feestvierders en het feest.
Klik om te vergroten...
Doe je dit dan in drinken of op je tandvlees โ€œsmerenโ€ ๐Ÿ˜„

Krijg je hier ook minder cravings van? Op het feest zelf heb ik flinke cravings. Ik heb mezelf gecatched met bijna 1g weg te snuiven. Normaal doe ik hier 2 feestjes mee.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
gabbertje2766 zei:
Doe je dit dan in drinken of op je tandvlees โ€œsmerenโ€ ๐Ÿ˜„
Klik om te vergroten...
Zelf doe ik het in een lege capsule, ik wil die smaak namelijk echt niet proeven. Een andere manier is om het in een vloeipapiertje te doen die je dan dichtdraait.

Dit gewoon inslikken met een grote slok water erachteraan en klaar.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#8
gabbertje2766 zei:
Doe je dit dan in drinken of op je tandvlees โ€œsmerenโ€ ๐Ÿ˜„

Krijg je hier ook minder cravings van? Op het feest zelf heb ik flinke cravings. Ik heb mezelf gecatched met bijna 1g weg te snuiven. Normaal doe ik hier 2 feestjes mee.
Klik om te vergroten...
Inderdaad veel minder cravings, bijna geen vaak Integendeel tot snuiven. Phoe wat heb ik daar cravings op gehad.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat @Proxima schrijft. Ik vind het vloeitje het makkelijkst, en dan liefst een XL vloeitje. Thuis rustig de dosis afwegen op het vloeitje en dichtvouwen en draaien. Vervolgens in een gripzakje om het dicht te houden. Handig om dit ruim van te voren te doen op een moment waarop je geen haast hebt. Want het is toch wel even priegelen.
Afwegen doe je met een 0,01 gram weegschaal. Die hebben ze bij de Action tussen de keukenspullen voor drie euro (hoop dat ze er nog zijn). Prima voor dit doel.

Een idee over de dosis voor oraal vindt je op Psychonautwiki.org en natuurlijk op dit mooie Drugsforum. Voor mij is 180 mg tot 200 mg prima.
Duurt even voor het werkt (20-30 minuten ) maar dan heb je ook wat. Ik ben er dan ruim vier uur "oh zo zoet" mee !
En dus in die uren geen cravings !

Inslikken trouwens met een grote slok water, zoals een paracetamolletje. Dan een flinke slok er achteraan. Je wil niet dat het ergens achter in jouw mond/keel blijft plakken. Cola, fanta o.i.d mag natuurlijk ook !
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
BelowTheFlow zei:
Inslikken trouwens met een grote slok water, zoals een paracetamolletje. Dan een flinke slok er achteraan. Je wil niet dat het ergens achter in jouw mond/keel blijft plakken. Cola, fanta o.i.d mag natuurlijk ook !
Klik om te vergroten...
Goede inderdaad, ik ben iets te verwend met die moderne gecoate capsules. ๐Ÿ˜…
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelowTheFlow zei:
Inslikken trouwens met een grote slok water, zoals een paracetamolletje. Dan een flinke slok er achteraan. Je wil niet dat het ergens achter in jouw mond/keel blijft plakken. Cola, fanta o.i.d mag natuurlijk ook !
Klik om te vergroten...
Een vloeitje die je niet goed doorgeslikt krijgt en vervolgens opengaat in je keel..... ge-nie-ten!
Proxima zei:
Goede inderdaad, ik ben iets te verwend met die moderne gecoate capsules. ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Doe mij maar een capsule inderdaad.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
BelowTheFlow zei:
Ik vind het vloeitje het makkelijkst
Klik om te vergroten...
Proxima zei:
ik ben iets te verwend met die moderne gecoate capsules
Klik om te vergroten...
Hetgeen wat ik eigelijk veel te ondergewaardeerd vind: keukenpapier of ongebruikt wc papier (ongebleekt, gewoon natuurlijk). Hier je poeder in vouwen en oprollen, het slikt heul makkelijk in en komt niet vast te zitten in je keel. Het lost als het ware al bijna op in je mond wat het vrij prettig innemen maakt en lost gewoon op in je maag. Maar vloei werkt ook prima, gaat alleen iets vaker open en blijft soms in de keel vast zitten. Ookal blijven capsules het fijnst om in te nemen๐Ÿ˜‰
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#13
BelowTheFlow zei:
Wat @Proxima schrijft. Ik vind het vloeitje het makkelijkst, en dan liefst een XL vloeitje. Thuis rustig de dosis afwegen op het vloeitje en dichtvouwen en draaien. Vervolgens in een gripzakje om het dicht te houden. Handig om dit ruim van te voren te doen op een moment waarop je geen haast hebt. Want het is toch wel even priegelen.
Afwegen doe je met een 0,01 gram weegschaal. Die hebben ze bij de Action tussen de keukenspullen voor drie euro (hoop dat ze er nog zijn). Prima voor dit doel.

Een idee over de dosis voor oraal vindt je op Psychonautwiki.org en natuurlijk op dit mooie Drugsforum. Voor mij is 180 mg tot 200 mg prima.
Duurt even voor het werkt (20-30 minuten ) maar dan heb je ook wat. Ik ben er dan ruim vier uur "oh zo zoet" mee !
En dus in die uren geen cravings !

Inslikken trouwens met een grote slok water, zoals een paracetamolletje. Dan een flinke slok er achteraan. Je wil niet dat het ergens achter in jouw mond/keel blijft plakken. Cola, fanta o.i.d mag natuurlijk ook !
Klik om te vergroten...
Ik krijg tabletten met moeite geslikt vanwege me tongpiercing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
gabbertje2766 zei:
Ik krijg tabletten met moeite geslikt vanwege me tongpiercing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Normaal is de reactie: "Don't try this at home !"

Maar probeer het gewoon een keertje thuis: vloeitje of keukenpapier met daar in gevouwen een hoopje poedersuiker.

En anders is het kiezen ...

Tongpiercing vervangen door een neuspiercing ?

Ik suggereer maar wat ... Wellicht heb jij, als je kijkt naar andere methodes van toediening (ROA) nog ideeรซn. Denk dat die niet heel praktisch zijn op de dansvloer.

nuchter kan ook ...hoestend en spugend kan ook (dat laatste zolang je niet bij mij in de buurt staat)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."