Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Hoe kan iets dat je snuift op je tong komen? Lijkt alsof je bent gaan hallucineren. Klik om te vergroten... Coke komt via de neus ook in het speeksel in de mond terecht .. Lijkt me niet echt rocket science. En nee van cocaine ga je niet hallucineren"
"Touche haha. Heeft dat trouwens niet meer met slaaptekort te maken?"
"silkroad zei: blauwe kleur kan van alles geweest zijn? heb je lekstok gehad, iets gedronken dat kleurstof had. lijkt mij op een reactie van een kleurstof van iets. ( verdoving? ) van cocaine kan je wel gaan hallucineren als je een stimulant psychose krijgt of dagen lang stevig gebruikt. cocaine is een psychoactive stof dus alles is mogelijk. Klik om te vergroten... Ik herinner me opeens dat ik blauw gekleurt kaugompje in mijn mond heb gedaan om wat met mijn kaken te kunnen doen. Enige rare is dat ik daar normaal geen blauwe tong van krijg (pak vaak dit soort kauwgompjes). Wellicht een reactie. Maar ik vermoed wel dat, dat het heeft moeten zijn. Haha bedankt voor het meedenken iedereen! P.s. ik moest even googlen wat nou precies een lekstok is. Gekke belgen ook altijd (grapje!)"
"silkroad zei: was het goeie coke? Klik om te vergroten... Ja het was vrij sterk en het duurde vrij lang voor ik weer een redose wilde. Ik moet wel toegeven dat de setting erg prettig was. Wellicht had het daar ook mee te maken. Ik ben gewoon in slaap gevallen en had de dag erna geen raar gevoel/kater."
"Ik doe sochtens een paar druppels wiet-kokosolie door mijn koffie. Dit is zon 100mg potente bud. Een kleine high die een paar uur aanhoudt."
"vapen, ik heb een mighty en een volcano allebeide top. met storz en bickel zit je sowieso wel goed. ook wat betreft garantie en service. verder heb ik erg goede ervaringen met vaposhop!"
"Voor zover ik weet zijn eliquids met thc/cbd nog niet makkelijk verkrijgbaar in nederland. In US wordt deze methode vaak gebeurd voor een discrete manier van stoned/high worden."
"De Dunne zei: Wiet kokos olie? Klik om te vergroten... Zelfde principe als wietboter maar dan met kokosolie!"
"De Dunne zei: Toch jammer dat de meeste coffeeshops geen werkende website hebben met het actuele aanbod/menukaart. Degene waar ik kom (twee verschillende) hebben helemaal geen eigen website. Zou fijn zijn als je van te voren kan kijken wat ze hebben en wat het kost. Klik om te vergroten... Helemaal mee eens."
"Na een paar puntjes cocaine had ik een blauw laag over mijn tong. Ik vermoed dat dit een versnijdings middel was. Ik heb dit nooit eerder gezien. Gek genoeg was de cocaine zelf wel erg sterk. Weet iemand wat dit heeft kunnen zijn? De blauw substantie was redelijk makkelijk weg te poetsen met een tandenborstel."