Verkeerde grond lijkt me, ze krijgen niet de juiste voedingsstoffen. Zaadjes dienen altijd vrouwelijk te zijn, mannetjes geven geen wiet.
ze zeggen je kunt beter vanuit zaden kweken, maar als ik planten had gehad dan had ik nu onderhand wel kunnen oogsten volgens mij
ehh, je werkt met lampen en tijdschakelaars in een van buitenlicht afgeschermde ruimte? Zo niet is er van oogsten nog absoluut geen sprake, er kan zelfs nog geen sprake zijn van bloeien.
Want wietplantjes buiten/voor het raam gaan pas bloeien bij een bepaalde tijdsduur van licht en daar is het nog veel te vroeg in het jaar voor. Als je zelf het licht regelt in een kamer waar geen zonlicht bij komt kan je dus wel het moment van bloei bepalen, en wel als je van 16 uur licht per dag naar 12 uur licht per dag gaat. Maar daar is hier volgens mij geen sprake van.
Overall gezien heb je veel te weinig kennis voor het kweken van wiet, lijkt me. Zomaar spullen kopen en gaan klooien werkt echt niet, je zal je moeten verdiepen in de plant zelf. Dus koop wat boeken of zoek op internet info over deze materie. En begin pas met telen als je het hele plaatje begrijpt.
Ik heb zelf ooit wiet geteeld op mijn balkon, was heel leuk om eerst kennis te vergaren en daarna aan de gang te gaan en je zaadjes uit te zien groeien tot grote, bloeiende planten. Buiten kweken is dus de seizoenen volgen, ik heb de zaadjes in april gepot, in augustus gingen ze bloeien (aantal uren daglicht neemt dan af dus dan kom je aan dat 12 uuren punt) en in oktober heb ik kunnen oogsten.
Waar ik me wel op verkeken heb was de gigantische stankoverlast bij het bloeien. Het is net goed gegaan, had ze net geoogst toen de politie aan de deur stond, maar alles stonk nog naar de wiet. Ik heb toen ook een waarschuwing gehad van de woningbouwvereniging, volgende keer werd ik uit mijn appartement gezet. Op zich mag je wel wat plantjes telen, maar in de overeenkomst met de woningbouwvereniging die ik getekend heb werd dat dus verboden. Daarnaast mag je geen overlast veroorzaken en dat deed ik dus wel omdat zowat de hele flat naar de wiet stonk.
Maar het was dus wel gelukt, ik had ruim 250 gram geoogst en heb daar ruim driekwart jaar van kunnen roken.