Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal! Vanwege medische redenen, slik ik oxycodon dagelijks. 2x 10mg langwerkend. Aangezien ik nog steeds veel pijn had ‘s avonds, kreeg ik 5mg kortwerkend erbij en sindsdien heb ik last van slaapverlamming. Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben? Ook de mensen die het recreatief gebruiken (snap ivm de bijwerkingen niet persè waarom😂). Heel erg bedankt alvast"
"_shikantaza zei: gebruik je nog andere medicatie of drugs? Klik om te vergroten... Ik gebruik lamotrigine voor mijn epilepsie, dit heb ik al sinds mijn 14e. Daarnaast gebruik ik geen drugs meer sinds ik aan de oxycodon zit! Dit is ongeveer een maand nu."
"Hi allen, ik weet dat veel mensen negatief gaan reageren wat ik ook begrijp uiteraard, maar ik zit ook in de bloei van mijn leven en wil experimenteren. Ik heb sinds mijn 14e epilepsie en sinds de corona periode ben ik gaan experimenteren. Dit is altijd goed gegaan gelukkig!! Veel soorten drugs uitgetest en nooit een aanval gehad. Ik vroeg me af of er mede epilepsie slachtoffers zijn en hoe zij het drugsgebruik ervaren en wat jullie al hebben gebruikt?"
"Hoi hoi! Voor de nieuwe mensen hier, ook al is het een oud forum. 3mmc met thee mixen is top! Ik doe het nu in mijn eentje en ik zit heerlijk op bed een filmpje te kijken. Ga dit echt vaker doen als ik een weekendje lekker geen plannen heb!"
"Hi allemaal! Ik heb een aantal keren xtc gebruikt, ook met mate. Ik merk dat ik zelfs na een halve pil al heel erg traag word en moe word. Voor mij is het echt een downer helaas en daarom gebruik ik het ook al een tijdje niet meer. Mijn vraag is of iemand weet waardoor dit komt en of ik er wat aan kan veranderen? Ik heb al meerdere soorten geprobeerd met hoge of lage mdma gehalte. Ik baal de laatste tijd wel dat ik op festivals wanneer vrienden xtc gebruiken, ik dat niet kan, omdat ik er moe van word. Als er iets is wat ik eraan zou kunnen doen??? Ik eet wel gezond en neem magnesium in."
"PsyTekz zei: Gebruik je regelmatig of houd je jouw aan de 3 maanden regel? Klik om te vergroten... Ik gebruik het maximaal 1 Ã 2x per jaar."
"jackhan zei: De twee mensen die ik ken welke dit ook hebben hebben een vorm van adhd. Wie weet dat zoiets ook bij jou speelt? Klik om te vergroten... Ik was hier al een keer op getest, maar ik heb geen adhd!"