Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTraag van xtc

Traag van xtc

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
frikandelspeciaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi allemaal!

Ik heb een aantal keren xtc gebruikt, ook met mate. Ik merk dat ik zelfs na een halve pil al heel erg traag word en moe word. Voor mij is het echt een downer helaas en daarom gebruik ik het ook al een tijdje niet meer.

Mijn vraag is of iemand weet waardoor dit komt en of ik er wat aan kan veranderen? Ik heb al meerdere soorten geprobeerd met hoge of lage mdma gehalte.

Ik baal de laatste tijd wel dat ik op festivals wanneer vrienden xtc gebruiken, ik dat niet kan, omdat ik er moe van word. Als er iets is wat ik eraan zou kunnen doen??? Ik eet wel gezond en neem magnesium in.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De twee mensen die ik ken welke dit ook hebben hebben een vorm van adhd. Wie weet dat zoiets ook bij jou speelt?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebruik je regelmatig of houd je jouw aan de 3 maanden regel?
M
MatineusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goeiemorgen!
Ikzelf word ook erg moe van MDMA/xtc.
Heb wel wat dingen geprobeerd, maar tevergeefs. Als je inderdaad erg sporadisch gebruikt en toch moe wordt, zal ik andere stofjes een kans geven. 😊
f
frikandelspeciaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Gebruik je regelmatig of houd je jouw aan de 3 maanden regel?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het maximaal 1 à 2x per jaar.
f
frikandelspeciaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
jackhan zei:
De twee mensen die ik ken welke dit ook hebben hebben een vorm van adhd. Wie weet dat zoiets ook bij jou speelt?
Klik om te vergroten...
Ik was hier al een keer op getest, maar ik heb geen adhd!
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een enkeling reageert zo op MDMA.
Vrouwen vaker dan mannen?
Bij mijn weten is er niets aan te doen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik word loom en soms ook in mezelf gekeerd door mdma. Om nog maar te zwijgen over het (meerdere) overgeven en non stop misselijk.

Ik heb mezelf erbij neergelegd dat het niet mijn middel is en zeker niet op festivals. Heb je heen andere soort drug die je eens uit zou willen proberen?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik keer ook in mezelf bij mdma gebruik, ik stoor me er niet meer zo aan en geniet ervan zoals het komt
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Ik word loom en soms ook in mezelf gekeerd door mdma. Om nog maar te zwijgen over het (meerdere) overgeven en non stop misselijk.
Klik om te vergroten...
Ken een enkeling met een soortgelijke reactie, tot volledige apathie toe.
Op doses van 40 mg.
Advies was toen, ver in de vorige eeuw; nooit meer nemen.
Ben er nog steeds niet achter wat er precies gebeurt en waarom bij die personen.
M
MaggiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is heel herkenbaar, ik heb dat ook! En dat is dus wat je juist niet wil op een feestje. Ik ben wel gediagnosticeerd met ADD, dus dat is mogelijk de oorzaak. Maar ook nog nooit een love gevoel ervaren met xtc waar iedereen het over heeft. Ook niet de eerste keer. En mijn vriend ook niet. Verschillende doseringen geprobeerd. Xtc is niet voor ons weg gelegd. Ik heb hetzelfde bij 2MMC, 5MAPB, 6APB. 4FMA werkt lekker voor mij, of 2FMA, puur voor energie op een feestje. Maar daar blijf je verder wel heel helder en alert van, je merkt er niet zoveel van zeg maar. Maar voor mij prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."