#1
Hoop niet dat je met auto, brommer of iets naar je werk gaat. Tot 16 uur na inname mag je niet autorijden etc bij sporadisch gebruik .Nou even een update:
Zondagavond is het er toch niet van gekomen ivm bezoek.
Gister de hele dag gewerkt. Kwam 7 uur in de avond thuis. Had wel zin erin dacht ga eerst even liggen.
Shit, in slaap gevallen het is 23.30. Voel mij behoorlijk uitgerust. Nou dan maar een halve Oxazepam proberen want slapen zal er wel niet in zitten.
Na een uur nog niks, dus besloten de andere helft te nemen en een biertje. Nog steeds niks na een half uurtje dus dan maar een tweede biertje. Toen ik die voor de helft op had dacht ik heel eventjes liggen op de bank.
Opeens hoor ik de wekker. Die gaat normaal om kwart over 6. De tv staat nog aan en ik zie dat het half 9 is !! Watttt, half 9? Ik had een half uur geleden op werk moet zijn. Is de wekker (2 wekkers zelfs,) meer dan 2 uur lang afgegaan en ik heb niks gehoord? Huh? Ik ging toch gewoon eventjes liggen? Dat wordt rennen.
Nou vaag dan, lijkt mij gewoon een heel sterk slaapmiddel ofzo.
Snap niet wat ik ervan moet vinden, maar ben vandaag vroeg thuis, nu al dus. Heb besloten om maar gelijk een hele te nemen met 2 biertjes en niet te gaan slapen.
Nou ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Mvg
Jaaa i know ben de moraalridder van df..