Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben een keer 16 uur bewusteloos geweest van de combinatie oxazepam, diazepam (toen ging het nog goed en kon in normaal functioneren)... en wiet. met slaappillen bedoel je hoogstwsch. benzodiazepines zoals nitrazepam en temazepam om te slapen, ik denk dat het heel gevaarlijk is om die met iedere andere drug dan ook te combineren. ben ook een keer plat gegaan van heroïne + alprazolam. uitkijken met benzo's, dit zijn een van de krachtigste drugs maar worden vaak onderschat doordat het een medicijn is en zo veiliger lijkt. andere slaappillen zullen ook wel riskant zijn. ik zou een arts raadplegen hiervoor."
"e-Thom zei: wachten bij opname hoeft niet altijd denk maar aan acute detoxificatie... Klik om te vergroten... ik was maanden aan de heroine en moest 8 weken wachten ,....... mss verschilt per regio was niet bij CAD iig"
"mathijs zei: Maar als je het gecontroleerd neemt, (dus met huisarts erbij) zal het toch wel redelijk veilig zijn... of zelfs dan niet Klik om te vergroten... mits je niet met de dosering enzo gaat kloten Bal0n als je met intensief coke stopt wordt je heel erg angstig, dan hebben benzo's voor een paar weken wel nut hoor. Desnoods oxazepam 10 mg op voorschrift als "zo nodig max. 1 tot 2 tabletten per dag" ipv diazepam 5 mg"3 x daags 1 tablet""
"zo kan je het zien, het is ingeval nogsteeds iig stukken beter dan coke... je kan het ook zien als tijdelijke tranquillizer tegen de angst die hoort bij het stoppen bij coke."
"Hoi, Zo, ik heb net echt een enorm brok basecoke gerookt in één keer. Ik hoorde bellen rinkelen, waarover je mensen die coke injecteren vaak over hoort: als je een grote shot zet, dat je dan bellen hoort rinkelen in je oren. Dat had ik dus ook, maar ik rookte het. Een enorm blok, zeg maar 5 x 7 mm, in één flinke hijs geïnhaleerd terwijl het blok door een gigantische vlam van een volle aansteker op z'n hoogste stand werd verhit zodat het vloeibaar en daarna rook werd. Ik exhaleerde gewoon een huge cloud of smoke. Damn huge. Gewoon een megagrote wolk! Wat is de hoogste dosis cocaIne die jij in één keer hebt ingenomen? Hoeveel gram (geschat of gewogen...) of hoeveel bij hoeveel cm/mm het blokje? Ik bedoel hier basecoke, maar hydrochloride - snuif - is ook wel interessant. Het effect was zo overweldigend dat het bijna niet leuk meer was! Zo, pff, ik ga ff bijkomen, want het is nog maar een paar minuten geleden. Grtz, fnea op basecoke"
"Ik heb ook gedroomd, heel veel, toen ik wou stoppen met heroïne. Vreemd genoeg gingen mijn dromen veelal over cocaïne snuiven wat ik eigenlijk nooit deed. Coke basen deed ik dan wel maar dat valt er niet mee te vergelijken vind ik en vond ik toen ook. Dus ik snapte het verband niet. Het verlangen speelde de hele dag intens en ik kon nergens anders aan denken en het ging snachts gewoon door, ik sliep maar 2 uurtjes echt diep (droomloos), schat ik gemiddeld per nacht, dat hoort veel langer te zijn natuurlijk. Fucked up was dat. sneeuwuil nog steeds alles goed? en moet dat afbouwen nou, bij mij werkte dat ECHT niet, maar dat ligt mischien aan heroien/cocaine verschil?"
"sneeuwuil al een tijdje niks van gehoord!! denk dat ie mss geen aandacht wilde besteden aan drugs in het algemeen dus dit forum ook niet dan , omdat lezen over drugs bestwel triggerend kan werken als je verslaaf ben geweest?"
"waarom het verslavend is hangt af van heel veel verschillende factoren ... problemen, karakter/persoonlijkheid, hoe je hersens in elkaar zitten, erfelijkheid, toegankelijkheid, psychiatrische stoornissen, depressie... en dan nog de lichamelijke verslaafdheid bij veel drugs verslaving zuigt! sommige mensen kunnen gewoon op een feestje xtc/coke/pep/ghb/drank gebruiken zo af en toe (dit is bij heroïne en crack zeer zeldzaam)....anderen kunnen het helaas hier niet bij laten"
"mathijs zei: SpacingBen zei: En heroine. Tsja dat wordt gewoon zeker weten levensbehoefte nummer 1 en dat is nou niet bepaald handig om te overleven eh Klik om te vergroten... Dat valt mee hoor, er schijnen redelijk wat mensen te zijn die verslaafd zijn aan heroine maar toch normaal kunnen functioneren. Klik om te vergroten... het functioneren is ook het probleem niet ik heb maanden lang gewoon mn opleiding kunnen volgen, bij lange schooldagen even op de wc wat aluminiumfolie verhitten en een bruin afghaans exportproduct inhaleren ik nam enkel lage dosissen, zodat ik rustig werd en de problemen vergat, geen last van mn psycho gezeik savonds dan wel vaak wat slaappillekes en af en toe wat crack erbij en hoge dosis heroine of methadon, maar dat was voor de kick."
"Ik heb een combinatie gevonden die, voor mij althans, tot nu toe de ideale ketamine ervaring geeft! t.w. - lage dosis diamorfine roken - 0,5 mg clonazepam sublinguaal nemen - een spuit vullen met opgeloste (s)-ketaminekristallen -----------> en deze al naar gelang de behoefte inspuiten"