Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou pers iets meer water gebruiken 65ml ofzo. Maar dat hele gedoe om te kristalliseren is niet nodig Gewoon na het reageren met elkaar ff zuurte graad afstellen met hééél ietsjes gbl misschien dan dan laten afkoelen thats it"
"Je bent al wakker omdat je 2 weken lang ook snachts ghb gebruikt. Thats it. Weet niet hoelang je er al aanzit, en hoeveel en om welke tijd. Als ghb is uitgewerkt (vooral hogedosisen) dan krijg je een zogeheette dopamine rebound effect. Soort van wakker worden/blijven impuls. Net als dat je speed pakt en je ken niet slapen. Maar diazepam werkt prima voor de afkick. MAAAAAAAR het is niet een echt slaap middel, maar eerder een zwaar ontspannings middel. Je zei al dat die Valeriaan extra forte een beetje werkt bij hoge dosis, dat klopt omdat het ook heel mild net als valium werkt. Je kreeg zeker van de doc maar een stuk of 5 pilletjes van 5mg Je zou het daarmee kunnen redden, maar mij ervaring is dat het net te weinig is. Je ken mbv valium in 2,3 dagen met ghb kappen. Ik nam de dag dat ik helemaal stopte ermee vanaf sochtends geen gbl-ghb meer. na 3 uurtjes ongeveer 5 mg valium. En voor het eten nog eens 5 mg. En uurjte of 2 voor het slapen gaan 10/15 mg Diazepam bouwt zich zegmaar op in je lichaam vanwege de lange halfwaarde tijd (48 uur, en de active metabolieten 100+ uur) en werkt heel langzaam uit. Daarom ik het geschikt voor afkicken en werkt ook op de GABA-B receptoren net als Ghb. Volgende dag smiddag nog 5 mg genomen en voor het slapen gaan weer 10mg Die dag daarna (maandag) gewoon lekker je dingetjes doen werken whatever en dan is zogoed als de afkick over. Misschien moet je nog 1 dag extra wat valium nemen, maar hoefde bij mij niet. Daarna ben je ook heus niet verslaafd aan de valium. Dan moet je eg een paar weken lang elke dag wat voor nemen, en niet 3 dagen ofzo Gewoon cold-turkey gestopt na lange tijd gebruik ghb. Ook als je een week ofzo gestopt bent niet weer gebeginnen omdat je je weerk lekker voelt. Als je zonodig weer moet, wacht dan een week en neem het niet meer 24/7, niet meer op te slapen nemen en mocht je 1 of 2 dosisen willen. Pak dan bv smiddags en pak niet meer na 6en Als de dokter je niet meer diazepam wilt voorschrijven of je nog meer vragen hebt, stuur me dan ff een PM Mzzls Damn, lange post btw, maar wel duidelijk he"
"action_man zei: Sandokan zei: dutchmarshal zei: dat is zwak man.. dat tegen je vriendin verzwijgen.. Klik om te vergroten... Weet je wie zwak is...jij!!! Dat je zo durft te reageren, zeg. Oordeel niet zo snel, hij zal er zijn redenen voor hebben en weet je wel hoe moeilijk het is om daar over te praten, vooral met de mensen van wie je houdt. Die kwets je het meest en begrijpen niet waarom je GHB gebruikt. Zoek maar eens een goed moment, die is er nooit. Geef het de tijd, je bepaalt zelf wanneer je er klaar voor bent. Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan voor Xanax, is bij mij de enige manier om van de GHB af te blijven en het is niet eens moeilijk..Het werkt 8 uur lang en heeft een zeer rustgevende werking. Voor meer info, zie mijn citaten boven of mail me even. Je komt er wel....Suc6 Klik om te vergroten... Beste is toch om eerlijk te zijn. Als ze erachter komt dat hij G gebruikt en dat zal zeker gebeuren als je ermee doorgaat dan vertrouwt ze je helemaal niet meer. Als het goed is kun je met de mensen die van jou houden ook goed praten. Eerlijk zijn is ook beter voor jezelf en voor je geweten. Trust me, been there done that. Klik om te vergroten... Inderdaad. Gewoon eerlijk zijn. Ik ben niet Fessie maar zijn vriendin. Hij heeft het voor mij verzwegen. Voor mij en voor zijn ouders. Zijn leven is flink op het spel gezet. Ja hij heeft geluk gehad en heeft 'niks' maar hij had ook zo ff tussen 6 plankjes kunnen liggen. Om maar niet te zwijgen over het vertrouwen dat na 6,5 jaar weg is. Ik heb hem zelf vaak gezegd: ik ben tegen drugs. ik wil niet dat je het gebruikt. maar als je het toch doet, zeg het me dan alsjeblieft eerlijk.. En nu op dit forum ben ik op nog meer leugens gestuit. Met andere woorden, hij verliest mij zo. Drugs vind ik kut. Maar de oneerlijkheid vind ik vele malen erger."
"Flugeltje zei: Herkenbaar Fessie, ik had ook een ghb probleem, toen ik mijn vriendin heb leren kennen had ik het in de hand maar ik heb echt moeten kiezen voor haar of ghb. Ik heb voor haar gekozen en verder geen enkele ml ghb meer Klik om te vergroten... (weer ff vriendin van) Heel goed van je! Drugs kan leuk zijn, maar het maakt in vele 'gevallen' meer kapot dan je lief is. En ik ben blij voor je dat je niks meer hebt genomen. Deed je dat met hulp? Of zonder?Liever voor zo'n keus gesteld worden dan dat je tussen 6 plankjes eindigt. En ja, ik blijf het iedereen die dit leest op zijn hart drukken. Wees alsjeblieft eerlijk. Hoe moeilijk het ook kan zijn. Hoe bang je ook bent om je familie of vriend(in) kwijt te raken. Ooit komt de waarheid boven water. En dan zijn de gevolgen vele malen erger. Dus probeer je je er alsjeblieft over heen te zetten"
"Wie heeft hier of zit hier al langere tijd aan de gbl/of ghb?? Of me 4/5 uur ofzo?? Zelf 3 maanden ong gedaan en heel vaak achter elkaar. Soms ook snachts veel gepakt om in slaap te vallen. Dan vaak 8 uur geslapen en toch maar weer gepakt. Kreeg ook een beetje angst gevoelens en soms misselijk enzow Wie heeft daar ook ervaring mee?? En waar hadden jullie last van??"
"en hoe ben jij er vanaf gekomen. Uit rekken lukt aardig. In slaap komen soms na een hele avond niet pakken en eg moe zijn. Maar soms lig ik de helft van de nacht wakker en ga er dan toch maar uit. Had temazepam van iemand gekregen 10mg 30stuks. Maar hielp alleen bij inslapen en na 4 uurtjes toch weer wakker met 30mg Diazepam 25mg helpt je wel lekker slapen en volgende dag ook. Als je 2 dagen neemt dan ben je gelijk zalig uitgeslapen en ben je week helemaal in ritme en voel je je ook onspannen ipv super gehaast enzow. Maarja, daarna was het dus 2 keer over vrijdags weer raak En vrij, dus weer hele dag genomen met als gevolg geen slaap"
"Ja, maar gbl werkt wat anders en werkt ook korter. Hakt er dus meer is en de 'dopamine' rebound komt dus al bijna als het is uitgewerkt. 3.3 ml om ong de 3 uur zat ik"
"Hoevaak moet ik het nog zeggen Logos zeggen nix, kennen ze overal op drukken, pure 'marketing'"
"nee, ok, je houd dan idd gewoon poeder over als je het water laat verdampen"
"had een buisje van 5ml 1-(4-fluorophenyl) propane-2-amine hcl, h20 Hoeveel mg werkzame stof zit daar in??"