Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb gelukt of niet?

ghb gelukt of niet?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou pers iets meer water gebruiken 65ml ofzo. Maar dat hele gedoe om te kristalliseren is niet nodig

Gewoon na het reageren met elkaar ff zuurte graad afstellen met hééél ietsjes gbl misschien dan dan laten afkoelen

thats it
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gebruikte substanties:
50mldemi water
50ml GBL
26.1gr naoh


nu zal swim duidelijk opschrijven wat SWIm heeft gedaan.

1.50ml demi water in pyrex kom gedaan
2. langzaam naoh toegevoegd
3.de mix uit laten reageren en goed blijven roeren.
4. de pyrex kom in een pannetje met water gedaan en het water net niet laten koken (stand1-2) op het fornuis
5. de gbl langzaam in kleine hoeveelheden toegevoegd en natuurlijk blijven roeren
6.de pyrex kom uit het pannetje met water gehaald en de ph gemeten (11-12) dus nog wat GBL toegevoegd en geroerd...)
7. de gehele substantie af laten koelen in de koelkast en ph gemeten 8-9


maar nu een paar vragen

1.de ph kan SWIM op dit moment verlagen door de substantie weer op dezelfde wijze op te warmen en een beetje GBL toe te voegen?

2. alleen GHB kan tog kristalliseren? want dat is een confimatie van een goede reactie?
http://img176.imageshack.us/my.php?i...9081209hd1.jpg


2. HEEL belangzijk. de substantie heeft niet de bekende GHB lucht maar kristalliseert dus wel en heeft ook op veel plekken gehoord dat er ook geurloze ghb is?

iemand advies voor SWIM?
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SWIm wil het ook niet laten kristalliseren, maar het was meer een vraag.
als het kristalliseerd dan is het toch ghb? want gbl/naoh kristalliseerd toch niet als het niet is gereageerd
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, ok, je houd dan idd gewoon poeder over als je het water laat verdampen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."