Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ExceptionalInsight schrijf dat zo n beschrijving na de eerste keren normaal is. Nu heb ik zelf nog niet zo veel lsd gebreukt en mijn bevindingen waren dat ik me een voelde met het universum. Maar kwa visueel vond ik dat het allemaal wat minder was dan verwacht. Wordt dat ook beter met hoe meer je het gebreukt of ligt dat gewoon aan mij? Want ik heb al gehad dat paddo's en truffels al veel extremer waren visueel."
"Heel veel sterke toegewenst"
"hoi, Mijn vriend heeft nu een stuk of 5 lsd tripjes genomen en 3 van de 5 keer heeft hij zich in een dromerige toestand bevonden waarbij hij recht stond met de ogen open een beetje kwaad en angstig leek en niet meer kon praten. En geen contact meer had met de realitiet. Na 3 a 4 uren beginnen de eerste woorden terug te komen zoals tot stof veranderen, flauwe moppen, het begin vd aarde enz. Kortom dingen die totaal niets mee elkaar te maken hebben. En opeens is hij terug normaal met weinig herinneringen van wat er gebeurt is. Heeft dit nog al iemand voor gehad of kan mij iemand meer vertellen hoe dit komt?"
"het was maar een tripje een hofmannetje de hoeveelheid lsd dat er op was weet ik niet. Het was de 5 keer dat hij dit genomen heeft en 3 vd 5 keer heeft hij dit voor gehad. Hij was niet agressief maar hij leek wel boos."
"hoi spor Ik heb je verhaal gelezen en bij mij vriend was het ook ongeveer zo gelukkig zaten wij wel thuis en was ik niet zo hard aan het trippen. Mijn vriend kon niet meer wandelen en stond gewoon recht. Na een paar uur kwamen ook steeds dezelfde losse woordjes uit zijn mond. Zoals ik ben mee de toekomst en het begin vd aarde. Rare dingen. Na die fase heeft hij ook altijd weinig herinneringen van wat er gebeurt is."
"psychopsychedelic zei: door slaap gebrek maar ook door speed hoor,, je word er niet voor niks parra van,, ik heb persoonlijk hele vette halucinaties gehad,, maar wel hele hele gekke shit,, kan me heel goed voorstellen dat mensen het onprettig vinden, je ziet egt hele realistische hallucinaties,, ik zag een x een heel feest in een hoekje van de woonkamer in het miniatuur,, en toen kwam er een grote donkere wolk inde kamer niet egt de slimste manier omte gaan trippen iig, maar ik vond het luek een x meegemaakt te hebben Klik om te vergroten... Heb ik ook al eens een keertje voor gehad. De beeldjes op mijn schouw waren aan het dansen. Knabbel en Babbel verschenen op de muur. Mijn vlag van ganesj was aan het veranderen en hij zwaaide naar mij, rare hallucinaties van speed. Niet zoals die van te lang wakker zijn"
"Heb ik ook meestal voor na een weekendje dat ik de eerste nacht slaap niet zo veel slaap. Ik denk dat dat normaal is. De dag nadien is dat bij mij meestal meloen en vers fruitsap veel vitaminen, dat heb je dan wel nodig. 's avonds nen spaghetti dat gaat goed binnen. Het best dat je ook probeert van te eten terwijl je bezig bent voor je lichaam wat minder uitputtend. De rest van de week is dat dan veeeeeeeeeel slapen en veeeeeeeeeeel eten. En dan terug weekend! Dan begint het feestje terug terug speed of iets anders het is allemaal tof"
"Dus een teveel aan serotonine heeft als gevolg hallucinaties?"
"ja das waar effe een schrijffout. Dat was altijd een zegeltje, k heb het zo'n 6 keer geprobeerd. Enkel de eerste keer was het visueel nog redelijk. Veel golfjes en kleurtjes en zo. De laatste keer heb ik er wel keta en xtc op gebruikt. Misch remt dat af. Of misch te vroeg opeen. Week er voor ook lsd gebruikt week daarvoor truffels en de week daarvoor ook. Misch wat tijd tussen laten."
"Nee ik heb ze niet laten testen."