Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik was twee en een helve maand gestopt met roken maar als ik coke gebruik heb ik zo'n vreselijke zin in sigaretten dat ik gewoon de een na de andere opsteek , is dit normaal?"
"ik kon gisteren op het einde vd avond langs mijn rechter neusgat nie snuiven, hij wou gewoon niet, hoewel ik hem eerst met een cortisone bevattende neusspray had ingespoten opda ie goed zou vrij zijn, maar het hielp nie.. bestaat dat dat uw neusgat op een bapaalde moment niets meer kan opnemen? Ik had die dag 4 a 5 lijntjes gesnoven over een hele dag..."
"Wanneer mijn gram op is begin ik na anderhalf uur écht op de muren te kruipen van zenuwachtigheid, gespannenheid, echt niet uit te houden vd angst...en dan helpt zelfs valium niet veel. De meesten vertellen da ze geen afkick hebben, de gelukzakken, maar zijn er hier die da verschijnsel kennen en weten wat je ermee moet doen? Eenvriend vertelde me dat ik dan melk moest drinken want dat breekt alles af zegt ie, volgens mij is dit toch wel echt bullshit hé?"
"Ik heb de laatste dagen een uurtje na mijn laatste lijntje hevige pijn thv mijn tanden en uitstralend nr mijn oren.. is dit een teken da ik wat teveel heb gebruikt? nochtans op één week tijd maar 2 gram hoor...vervelend en met pijnstillers moeilijk te onderdrukken.."
"Hey, toen ik begon nam ik telkens een nieuw lijntje na ongeveer een half uur, maar als de coke dan op was was de ontwenning echt hel: gespannen, nerveus, echt angstig. Nu gebruik ik om de twee uur, of om het anderhalf en valt de afkick heel goed mee.. Hoeveel tijd laten jullie tussen twee lijntjes gelmiddeld?"
"probleem is dat ik al evenveel slaapmiddelen moet gebruiken om een paard mee plat te krijgen vooraleer ik de slaap kan vatten, dus ik wees nu slim en ga 3 uur laten tss mijn laatste lijntje en slapen. En is die afkick niet heviger naarmate je sneller op elkaar gebruikt? ik ben jaloers op die vriend van mij hoor die voelt genen afkick zegt ie en dat terwijl ik de muren zou opkruipen dan.."
"awel ik snuif enkel s avonds want ik werfk, en ik heb op één week tijd twee gram gebruikt, allé ad laatste ben ik nog bezig , da's toch nie zo overdreven? En als ik mijn neus eerst inspuit tegen verstopping werkt dat de opname vd coke dan niet tegen?"
"ik kon vannacht absoluut niet slapen van die pijn, en heb verdeeld over de nacht 6 co's contramal genomen, nu ben ik da nie gewoon pijnstillers met codeine en voel me vandaag zo misselijk... zou ik me met één lijntje coke nie wat beter voelen of juist nie?"
"een vriend van me beweert dat als je bijvb na 1 uur terug eentje snuift dat de kick dan nooit zo groot kan zijn dan wanneer je twee uur tussen laat... is dit onzin of niet?"
"ik ga gewoon eens mijn sinussen en neus op zijn plooi laten komen dr effe niets te gebruiken, want mijn lichaam begint zwaar te protesteren"