#1
ik was twee en een helve maand gestopt met roken maar als ik coke gebruik heb ik zo'n vreselijke zin in sigaretten dat ik gewoon de een na de andere opsteek , is dit normaal?
ja da's een bekend verschijnsel, na een lijntje rook ik ze ook achtermekaar weg.elfje76 zei:als ik coke gebruik heb ik zo'n vreselijke zin in sigaretten dat ik gewoon de een na de andere opsteek , is dit normaal?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."