Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjezus ...

jezus ...

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je niet gewoon een ontstoken kies? Dat kan ook zo'n zeer doen dat door trekt naar je oor.
e
elfje76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de laatste dagen een uurtje na mijn laatste lijntje hevige pijn thv mijn tanden en uitstralend nr mijn oren..
is dit een teken da ik wat teveel heb gebruikt? nochtans op één week tijd maar 2 gram hoor...vervelend en met pijnstillers moeilijk te onderdrukken.. :rolleyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt niet gezond, ik denk dat je coke versneden was met ranzige troep :openmouth:

Niks meer aan te doen, je hebt het nu al gesnoven. Succes er mee.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uw roep om God's zoon is tevergeefs. Het einde nadert.
e
elfje76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kon vannacht absoluut niet slapen van die pijn, en heb verdeeld over de nacht 6 co's contramal genomen, nu ben ik da nie gewoon pijnstillers met codeine en voel me vandaag zo misselijk... zou ik me met één lijntje coke nie wat beter voelen of juist nie?
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
weer een uitvlucht om te snuiven :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je zou natuurlijk ook de weekend tandarts kunnen bezoeken.
e
elfje76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga gewoon eens mijn sinussen en neus op zijn plooi laten komen dr effe niets te gebruiken, want mijn lichaam begint zwaar te protesteren
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tjonge......... :rolleyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Je zou natuurlijk ook de weekend tandarts kunnen bezoeken.
Klik om te vergroten...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet coke ook uitkoeken
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hej.

Ik zou inderdaad langs de tandarts gaan. Ik heb laatst ook ontzettende
pijn gehad van mn kies naar mn oor. Als je geen ontsteking in je kies
hebt, heb je waarschijnlijk oorontsteking.

Bij mij heeft dit een week geduurd, toen ik me bedacht langs de
tandarts te gaan.

Spoedafspraak maken en lekker verder feesten dus!

Grtz, Roos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."