Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shamanen gebruiken de drum om in trance te gaan, en er ook uit te komen. Lijkt mij logisch dat op LSD je ongeveer dezelfde ervaring had. Ga ik zeker ook ooit eens proberen; met of zonder lsd."
"gelijk heb je, psychedelica toont je gewoon wat er allemaal is de bedoeling is om dat in je nuchtere staat ook te kunnen ontdekken en beleven Veel succes nog met 't shamanisme.. Lees eens Carlos Castaneda; Journey to Ixtlan, als je dat nog niet hebt gedaan! Iets over de ''eerste'' shamanisme in Siberie, is moeilijk te vinden... succes"
"hehe, je komt Gent toch overal tegen. Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch... Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg. Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde. Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend. Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet. En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals. Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf. En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip. Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven. Laat je dus maar volledig gaan"
"tomz0r zei: electergie zei: gelijk heb je, psychedelica toont je gewoon wat er allemaal is de bedoeling is om dat in je nuchtere staat ook te kunnen ontdekken en beleven Klik om te vergroten... Dit is het begin van de vorming van een zweverige langharige werkschuwe blower. Klik om te vergroten... Oh, denk je?"
"als jij je trip zou uitzitten, waar zou je dan een ander wat toedienen?"
"Angramar Temenos zei: electergie zei: als jij je trip zou uitzitten, waar zou je dan een ander wat toedienen? Klik om te vergroten... Als de ander krijsend probeert zichzelf te verdrinken of van een brug wil springen sla ik hem gewoon tegen de grond neer en douw ik 100 mg oxazepam in z'n strot, probleem opgelost. Klik om te vergroten... Iedereen gratis benzo's... voor mensen die doorflippen te kunnen redden."
"tomz0r zei: Jullie trekken beiden de grens anders dan ik hem bedoel. Ik vind het heel goed mogelijk als mensen een bepaalde denkwijze of wat dan ook naast hun "normale" leven hebben, zo laag ligt die acceptatiegrens niet. :P Ik bedoelde zeker niet dat iedereen een carrièrejager moest worden of zo. Sommigen (veel op dit forum ook) draaien daar echter zo in door dat ze geen "normaal" leven meer hebben, en alleen aan LSD en die "inzichten" denken. Dit kan niet goed zijn op de lange termijn. Ik had het dus alleen over de enorm overanalyserende doorgetripte LSDmensen, en niet over mensen die een beetje een andere visie of wat dan ook hebben. Klik om te vergroten... Je kan toch niet zeggen dat dit verhaal over 't trommeltje overanalyserend is. Die persoon heeft gewoon nu pas door dat lucht zich gedraagd als een trilling (golf) net als licht, zich gedraagt als een golf(trilling) en als een deeltje, waardoor hij 't zo geweldig vond dat LSD hem die inzicht heeft gegeven. => verwijst naar wat ik al zei: je kan alles in je nuchtere staat ook begrijpen, soms hebben mensen niet die energie (wilskracht) of hersenen, om daar te geraken. Dat je zelf mee trilt op die energie-golven is vanzelfsprekend. Laat een persoon nu eens blij zijn met wat hij in geloofd, of wat hij zelf heeft ontdekt, ook al is dat met behulp van LSD. Richting de sipirutele werelden reikt LSD nu niet echt, dus met spirituele ervaringen ga ik LSD niet linken. Natuurlijk kan overmatig gebruik je, zweverig maken, en je sociale relaties kapotmaken, waardoor je je in je ''eigen wereld'' afsluit; maar eerlijk: door elk uniek te zijn leven we sowieso elk in ons ''eigen wereld''."
"Elke dag dezelfde shit... behalve die donderdag.. en de dinsdag niet te vergeten. Nu trip ik niet meer... maar lach mij kapot met die scheve mensen"
"dat is toch een schimmel, ergot, die op een gewas groeit die bevat ergotamine... mijn vader zei dat er wel gevallen in de 't zuidelijke oostblok waren waarbij mensen die per ongeluk gewassen opaten waarop een schimmel zat en dat die begonnen te trippen of misselijk werden... waarom zou 't link zijn ?"
"ik vind 't spijtig dan mensen op een lsd trip geen bomen in een jungle zien verranderen met leeuwen en zebra's open eyes visuals zijn... niet te beschrijven"