Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"amoniak in een pannetje.. warm laten worden niet aan de kook.. coke dr bij .. rustig doorroeren.. met een lepel eruit halen .. als die snel opdroogt heb je redelijke kwaliteit.. dan krijg je als het ware een brokje.. een beetje gelig.. maarja tegenwoordig worden er stoffen gebruikt die op 150 graden nog meekoken.. dus alleen uitkoken om je kwaliteit te testen is geen garantie voor goeie sosa.."
"davie zei: 90% is hier eigenlijk niet te krijgen. Je mag blij zijn als je 70% hebt. Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes. Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container Klik om te vergroten... als jij 20 k pure 90% kijgt wil ik wel weten waar jij die haalt want dat is bullshit 90 % word 30000 voor betaald.. en dat word gemengd met kilo op kilo want 1 kilo kun je mengen met 1 kilo supermix als je echte zuid amerikaanse hebt"
"haha 0% tot 25% dus je wil zeggen 1 gram is 0.25 puur. 0.75 bullshit? ik weet niet wat voor coke ze bij jullie hebbe dan hoor hier is het net andersom en dan heb je slechte"
"het blijft drijven omdat het in de eerste fase met kerosine is verwerkt"
"het is wel beste om alles letterlijk zo klein mogelijk te maken zodat alle stoffen zijn gescheiden of zo goed mogelijk in ieder gevall.. want het kan best zijn dat er coke in die ''minibrokjes'' zaten alleen de mengstoffen zijn zwaarder dus die trekken het mee na de bodem.."
"bluehill avenue"
"in nijmegen verkopen ze ook grote bullshit .. ik ben dr een keer geweest om rond te kijken en daar mengden ze soms 1 op 1 dus dan betaal je 50 euro voor 0.25 troep 0.25 echt.. zou verboden moeten worden :P"
"Sniffie zei: 300 euro voor 20 gram goed spul? Wie ken je dan zo goed? Escobar himself?! Klik om te vergroten... in zuid amerika kan je al aan een gram komen voor 5 dollar de gram .."
"Sniffie zei: Mocht het idd goeie zijn a 30 euro per 2 gram, houdt ik me aanbevolen hehe. Klik om te vergroten... denk je echt dat het per 2 gram 30 euro is dat is 15 de gram.. en dat is wel heel erg goedkoop je mag al blij zijn als je goede kan krijgen voor 30 euro p gram"
"LeLo zei: flashkop zei: 25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul... Heb het stiekem verkocht aan heel goede maten, dat wel. Klik om te vergroten... dat is anders goed aan de prijs! Klik om te vergroten... vind je?"