Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChinezen, Hoe ??

Chinezen, Hoe ??

30 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind, als je chineest, gaat er teveel in rook op en is het effect ook niet optimaal, op een droge strot na.
Zonde van je coke.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig, verhaal Kim!

Ik hoop, dat je ooit de kracht zult hebben om ermee te stoppen.
Ik heb het ooit aangeboden gekregen, maar geweigerd.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand :confused:
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Kim: nog dommer is om mensen te veroordelen zonder de achtergronden te kennen... Luisteren is een metdhodiek die gebruikers liever zien, want gebruikt wordt er toch....
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeer het eens met as en de crack bovenop een blikje en dan verhitten...
ben benieuwd wat je ervan vindt...
Let us know!!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben de laatste tijd een beetje op de expirmentele toer en wil volgend weekend eens chinezen.
Probleem: geen idee hoe dit moet ?

Wat ik weet/denk te weten:
Men neme aluminium folie en wat crack. leg de crack op het aluminiumfolie. stop een buisje in je mond, houd een aansteker onder het folie en zuig de dampen op door het buisje.

Kan iemand wat tips geven waarop te letten en wat beter is of handiger enz ?? Ook hoeveel crack per keer is wel handig te weten.

Alvast bedankt !
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
coke chinezen is klote op alumium folie, je kan het beter uit een pijpje met een laagje as erin roken.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
BillyBilo zei:
coke chinezen is klote op alumium folie, je kan het beter uit een pijpje met een laagje as erin roken.
Klik om te vergroten...

Ja dat zeggen wel meer, maar ze zeggen dat je het dan niet helemaal goed doet. Vandaar mijn vraag.

Uit een pijpje probeerde ik afgelopen weekend eens, merkte er niet echt veel van (waarschijnlijk doordat ik de crack zelf uitgekookt had)
maar dat laagje as is toch helemaal niet nodig ? smaakt alleen maar smerig en de crack bestaat toch uit brokjes zal niet door t filtergaasje vallen. Of moet je het heel klein maken, de crack ?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
Kan iemand wat tips geven waarop te letten en wat beter is of handiger enz ?? Ook hoeveel crack per keer is wel handig te weten.

Alvast bedankt !
Klik om te vergroten...

Een mespunt, en de rest weet je dus al.

Je moet er alleen op letten dat je goede shit hebt gekocht.
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
De lekkerste flash krijg je als je je spul op een leeg blikje cola o.i.d. legt met sigarettenas etc. erbij, je aansteker eronder en dan door de drinkopening de rook inademt!!

Succes ermee!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
chinezen zondevan de coke :angry:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
thrillseeker zei:
De lekkerste flash krijg je als je je spul op een leeg blikje cola o.i.d. legt met sigarettenas etc. erbij, je aansteker eronder en dan door de drinkopening de rook inademt!!

Succes ermee!
Klik om te vergroten...

Waarom altijd die sigaretten as ?? Ik hoorde al iets over lekken of zoiets ?
Als je nou geen as gebruikt of dat nou in een pijpje of op een blikje is, wat is er dan erg aan ? Wat biedt het as voor voordelen bij het roken :confused: ,naar mijn idee stinkt het alleen maar :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
DonnieDark0 zei:
thrillseeker zei:
De lekkerste flash krijg je als je je spul op een leeg blikje cola o.i.d. legt met sigarettenas etc. erbij, je aansteker eronder en dan door de drinkopening de rook inademt!!

Succes ermee!
Klik om te vergroten...

Waarom altijd die sigaretten as ?? Ik hoorde al iets over lekken of zoiets ?
Als je nou geen as gebruikt of dat nou in een pijpje of op een blikje is, wat is er dan erg aan ? Wat biedt het as voor voordelen bij het roken :confused: ,naar mijn idee stinkt het alleen maar :)
Klik om te vergroten...

Zeik nou niet, het hoort gewoon zo, KLAAR.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
DonnieDark0 zei:
Waarom altijd die sigaretten as ?? Ik hoorde al iets over lekken of zoiets ?
Als je nou geen as gebruikt of dat nou in een pijpje of op een blikje is, wat is er dan erg aan ? Wat biedt het as voor voordelen bij het roken :confused: ,naar mijn idee stinkt het alleen maar :)
Klik om te vergroten...

Dan vedwijnt de coke in vloeibare vorm door 't gaasje, en is je rendement beduidend minder.
En btw, as stinkt niet.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jaja zei:
DonnieDark0 zei:
Waarom altijd die sigaretten as ?? Ik hoorde al iets over lekken of zoiets ?
Als je nou geen as gebruikt of dat nou in een pijpje of op een blikje is, wat is er dan erg aan ? Wat biedt het as voor voordelen bij het roken :confused: ,naar mijn idee stinkt het alleen maar :)
Klik om te vergroten...

Dan vedwijnt de coke in vloeibare vorm door 't gaasje, en is je rendement beduidend minder.
En btw, as stinkt niet.
Klik om te vergroten...

Aha ! :)
Dan heeft de as dus geen nut als je het op de manier doet die Thrillseeker zegt, met het colablikje.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, ga vooral crack smoken.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
thrillseeker zei:
Probeer het eens met as en de crack bovenop een blikje en dan verhitten...
ben benieuwd wat je ervan vindt...
Let us know!!
Klik om te vergroten...

Ja ik wil wel, maar begrijp niet precies hoe je het bedoelt.
Ik pak dus een leeg colablik leg de as op of in het blikje ?? en de crack weer op de as en dan aansteker onder het blikje en dan door de drinkopening inademen ????
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik neem aan dat je wat kleine gaatjes prikt in de bovenkant van het blikje, daarop wat as legt, en daar bovenop wat C. Dan verhit je 't met een aansteker van bovenaf, terwijl je via de drinkopening trekt.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
omdat ik zelf hopeloos verslaaft ben vind ik dat er geen tips mogen staan over crack.
Ik zit hier met 2 vriendinnen te basen 1 rookt alleen met ons de ander is echt verslaaft. zonder base zijn we gewoon 3 normale meiden maar die base maakt je gek. alleen de gedachte al om 1800 gaf me al bijna een orgasme ...lekkerbasen ziut op me kamer met me pijpje in de hand trillend te wachten op suus die de base had gehaald voor heel goedkoop. eerste wat ik doe is as in de pijp base dr over(crack hadden we nog niet) en roken. eerste hijs was natuurlijk vet lerkker en voelde me goed. nou er stond een domme film op nietgezxien verder 10 a 15 min vet lekker en daar komt de kater de crash sterke drang om weer te nemen en dus vul ik mijn pijpje weer en neem een diepe teug. zo gaan we bijde door tot de base op is na een uurtje ofzo nou de crash slaat in en je voelt je zo kut.... overal zoeken naar gebvallen stukjes pijp uitschrapen om toch ff een trekje te nemen . je wordt paranoia dus nadat deluxe flex al dicht zaten gordijnen ook en de eeur en meeste lamen uit overal zie je dingen en op de gron liggen in de hioop dat je wat vind dus een ander mesisje komt die een vriuendin heeft die ook een x wil proberen dus ik als junk vin het nie erh gelijk de ceack (die zij had meegenomen) in me pijp donderen en roken. das t enige dat telt. ff een diuepe teug en mijn pijpje doorpasen en vertellern hoe je een hit neemt. meisje neemt een trekje en houd het in zlang mogelijk. Ondertussen voel jeje vet gestresst alsse nog een trekje wil.
later we zitten aan de 3 gram dat meisje vond het niks en zit in onze baselucht sjekkuex te roken. suus die rookt door een soort glazen pijp alleen die is te heet en ze besluyit een blikje te nremen.
na 3 uur bwegint t einde inzicht te komen van de crack maar je wil meer. suus die is junk en pprobeert al wat achter te houden andere vriendin rookt gewoon af en toie een pijpje en kijkt tv net als t meisje. crack is op en iedereen begint de vloer af te zoeken .zielig. maar ik moest meer hebben er was meer. suus met blik op de grond ik met pijp op de grond as in de pijp kruimels brood kattehaar alles ging door de kop net. da meisje doe t ook nooit meer. crack is op dus me andere vriendin begint een beetje doorcte draaien en gooit haar laarstegen me omdaT IK BASE HEB we zitten alledrie op de grond met laarzen aan dus ik sta op en vlieg haar haar zei staat op een voet en valt om. ik pak haar pijp en schraap hem leeg om te kijken of er iets in zit. natuurlijk niks maar jasuus heb ondertussern haar dealer gebeld voor meer. ze is er heen gegaan en heb 2 gram geregeld. in natura betaalkd. zodra de crack er is is t weer goed. andere meisje neemt een trekje van iemand pijp en suus heb ook een basepijp ergens vandaan. dus zo gaat het weer verder de base toer.
roken, lekke, kut, roken, lekke, kut. etc.
om 03:00 is de base weer op maar ik heb nog wat en probeer weg te komen wat lukt in me eentje rook ik een lekker pijpje. suus die remt crash met een shot heroine maar daar ben ik mee gwstopt andere meisje rookt maar een joint en ik neem wat hijsjes voor de rust.
pijp leeg, paranoia als een gek op zoek naar base. kut was iedereen die rookt zat hier. van de vrouwen ik ken maar weinig mannen en die ik ken die zijn zeer hantastelijk. andere meisje was ook denk ik wel dr aan van de base en is weggegaan suus was naar buiten gegaan op zoek naar base en ik heb me vriend gebeld en gesmeekt voor een paar gram.
hij was boos maar dat boeide me niet ik kreeg weer base dat telde dus nba t hele kleed te hebben gehad ging debel als een gek heen hij gadf een xx aantal brokjes en we konden er weer tegen aan. ik heb op dit moment 10 min geleden een pijpje op. ik heb me pijp in de asbak liggen, ik denk aan me volgende trekje, ik heb nog base, ik zie er brak uit. ik heb suus dr tas hier. ik heb een meisje aan de pijp geholpen, ze was denk 16 ofzo, ik heb totaal 8 gram gehaalkd over 4 man. ik heb alles in mijn pijp gehad. ik ben 230 euro kwijt (heb ook geleend aan iemand) hebn een boze vriend, huis stinkt naar base, ik miet base, kan niet meer op hakken lopen (de rest ook niet) toch loop ik zo naar .... om weer een trekje te nemen het moet crack heb ik nog 34 brokjes base nog een paar geam het moet op ik ben kim en ik ben vanavond zwaar foit bezig. maar t ergste is morgen zou ik t allemaal weer doien. nu ga ik ff trekje nemen anders work gek. dus mensen expirimenteer niet met crack of base. het is zonde en duur. ik betaal minder maar voor julluie is t te duur. voor mij ook maar ik ben verslaaft. ik begon ook op me 18 met een blikje voor devtap. een jongen zij dat t beter was dan cokle. was t ook. dus zondr te denken haal je wat (eerste was gratis) 20 euro halve gram blikje as en hijsen ff hoesten maar dan de eerste goeie trek :grin: zondr dakt wist was ik verslaaft. basen werdt hooft zaak en de rest bijzaak. als diue klere pijp maar gevulkd was.
ik had t nog redelijk ok suus is zo erg verslaat dat ze alle doet voor een bolletje. ik ken t goedkoop krijgen zei ook dus t is makkelijker. en jaik he wal eens gepijpt voor crack. dus mensen doe t niet
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus Kim. :openmouth:

Dit alleen al kan men gebruiken als antidrugscampagne. :openmouth:

Ik hoop dat het je ooit eens zal lukken om ermee te stoppen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."