Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"realhardcoreradio.nwas eerst hype.fm"
"2 x gehad maar niet echt mijn ding dan weet je pas echt wat "vaag zijn" is, als je dat hebt gehad"
"wiet regaeert iedereen anders op komt me wel bekent voor wat je beschrijft gewoon geen joint roken als je er geen tijd voor hebt"
"Frisko zei: mathijs zei: veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn. Klik om te vergroten... en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! Klik om te vergroten... daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag"
"boy zei: edpep zei: caatje zei: urinetest: Zo als ik eens rondkijk op site's worden er eigenlijk alleen maar urine testen gedaan. Klik om te vergroten... urine = het afvalprodukt van je bloed wat moesten ze anders testen? Klik om te vergroten... Met een flinke pluk haar kun je ook het gebruik van verschillende soorten drugs aantonen. Maar in de praktijk gaat men toch eerder voor een bloedtest, zal wel sneller zijn ofzo. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... dna-tests zijn veel te duur om alleen maar mee aan te tonen of iemand drugs heeft gehad hoor zoiets doen ze bij misdrijven e.d. alleen volges mij"
"ukipuki zei: Ik zelf ben iemand die dagelijks voor het werk gebruikt. Ik probeer mijn normaal ritme te behouden dus eten en s'avonds gaan slapen zodat je toch een klein beetje je rust hebt. Ik sta op en eerste wat naast me licht van de dag ervoor is mijn lijntje. Het is een gewoonte, een ritueel hoe je ook wild noemen (verslaving?). Overdag neem ik zo om de 3 uur een lijn en dan kom ik heel de dag door. Daarna nog 3 lijnen tot het een uur of 21u dan laten uit werken en je zult zelf wel merken dat je gaat slapen... Maar wat doet het met mijn gedachten, uithouding en dergelijke? Aanzienlijke schade! Ik heb vroeger ook veel special genomen weet niet of dat invloed heeft gehad op mijn gedachten nu... Maar ik ben heel de dag door aan het denken dat naar me kijken, en dat ze me uit lachen, of dat ze over mij bezig zijn. En iedereen en alles wat niet naar mijn wens is daar wordt ik pist van. Ik loop heel de dag met een kwade blik rond maar in mijn kopje ben ik gelukkig. Inderdaad mijn beste vriend ben ik zelf. Ik ik werk in de omstandigheden dat je niet veel kunt horen en iedereen is toch met zijn eigen werk bezig, dus zoveel wordt er niet gepraat. Dus ben je heel de tijd tegen je eigen aan het praate, niet hard op maar wel in je kopje. Wat het heeft gedaan met mijn uithouding, dat voel is het harst... Ik ben een tijdje gestopt en toen kon ik vrij lang het uithouden en hard lopen, ver lopen, minder moe en geen pijn aan mijn borstkast, hart en longen. nu ben ik vrij rap moe, en kan zeker niet ver of lang lopen... wat ook is dat ik veel hoofdpijn heb en als ik niet op tijd mijn lijntje heb dan begin ik mensen "afblaffen" (agresief, kan niet tegen veel. en wil vooral met rust gelaten worden.) Na mijn tekst gelezen te hebben moet je nu niet denken dat speed slecht is hoor! Vroeger was speed voor mij een party middel, nu is het een gewoonte en een middel om mijn dag door te komen. Alleen na veel en lang gebruik begin je natuurlijk wel wat lichamelijke klachten te hebben. Maar je kiest natuurlijk zelf wat je doet in je leven! Klik om te vergroten... hoe lang gebruik je al elke dag als ik vragen mag?"
"boy zei: Op Partyflock is ook al een dergelijke fanclub; PPT (Pep Promotie Team) Klik om te vergroten... indd die is van mij miss kunnen we fuseren?"
"is maar een tijdelijke oplossing"
"caatje zei: urinetest: Zo als ik eens rondkijk op site's worden er eigenlijk alleen maar urine testen gedaan. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... urine = het afvalprodukt van je bloed wat moesten ze anders testen?"