Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAli B. gebruikte en dealde vroeger

Ali B. gebruikte en dealde vroeger

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#1

(Rapper Ali B. © BRUNO PRESS)

Ali B., die in zijn verleden drugs gebruikte en ook dealde, zegt nu spijt te hebben van zijn drugsverleden. In het programma Van der Vorst Ziet Sterren geeft hij toe: 'Ik was verkeerd bezig.'
De zanger realiseerde zich dat hij iemands leven kapot maakte toen hij drugs verkocht aan 'iemand die er goed uitzag'. 'Na drie weken had diegene een ingevallen gezicht. Hij zag er ineens zo slecht uit.'

Een grote steun voor Ali is altijd zijn moeder geweest. Die raadde hem in zijn roerige tijd aan om zijn roots op te zoeken bij zijn tante in Marokko. 'Dat heeft geholpen. Er is natuurlijk veel gebeurd, maar dat was het moment dat ik alles achterliet en naar Marokko vertrok. Ik begon aan een nieuw leven, één van inspiratie en ontwikkeling.'

Dit jaar wilde Ali voor een doorbraak in Marokko zorgen, maar dat hij stelt hij nog even uit vanwege de zwangerschap van zijn vrouw. 'Ik wil eerst mijn aandacht op mijn gezicht richten.' De rapper en zijn vrouw Breghje hebben al een zoontje van twee, Amin. (Redactie)

http://www.parool.nl/parool/nl/38/MEDIA ... iken.dhtml
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:kots:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaap!! welke mocro dealt er nou niet?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr Gonzo zei:
Gaap!! welke mocro dealt er nou niet?
Klik om te vergroten...

Ik ken er zat, maar misschien dat ze in Den Haag allemaal dealen, dat zou goed kunnen natuurlijk.
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij is ook maar een mens.
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
als hij niet bekend was geweest nu zou hij een looser zijn, maar omdat hij bekend is is het ineens bewonderingwaardig dat hij erbovenop is gekomen. Misselijk ventje eigenlijk. Ik ga naar madame tuseaud met een zwarte stift hij krijgt van mij een hitler snorretje lekker puh :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
edblok2 zei:
als hij niet bekend was geweest nu zou hij een looser zijn, maar omdat hij bekend is is het ineens bewonderingwaardig dat hij erbovenop is gekomen. Misselijk ventje eigenlijk. Ik ga naar madame tuseaud met een zwarte stift hij krijgt van mij een hitler snorretje lekker puh :grin:
Klik om te vergroten...
Stijft schrijft niet op was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."