Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lijkt me een goed teken"
"xtc MY ASS"
"Beetje apart dat je niets van de truffels hebt gevoeld na het overgeven, juist omdat het misselijk worden een teken is dat de truffels beginnen te werken, en de stoffen dus al in je bloedbaan zitten waardoor het niet zou moeten verdwijnen na het kotsen. Ik twijfel dus ten zeerste aan de echtheid van dit report en vermoed dat er getrollt wordt."
"[modbreak]"
"als ik zijn relaas lees schiet mij een woord te binnen dat begint met een P en eindigd op ychose"
"Als je een psychose triggert door te blowen, geloof mij dan maar dat de psychotische verschijnselen zeer zeker al tijdens de high optreden."
"Leef je nog?"
"ik kan niemer type yooo da word weer zo fell Klik om te vergroten..."
"ik heb alleen nog maar getript op paddo's, en de omschrijving van de 2c-b is toch beduidend anders klopt dat ook?"
"4P is geen RC, maar een combo van het zwakke 4mec en iets beter pentedrone. Snuiven werkt bij 4P beter dan slikken. Probeer maar eens 3mmc"