Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb geen idee wat je door maakt, maar kan zelf ook wel bedenken dat het zwaar is. Ik wens je succes, hoop voor je dat je sterk kan blijven."
"Mooie line up die je daar heb lake. Druk "weekend" OT: wat pep en paar p'tjes"
"Hha die hond heb ik toen ook gezien, schrok wel even toen ik langs liep. Vond het wel apart aangezien er ook mensen gewoon voorbij konden lopen waarvan het zeker was dat zij meer dan een normale gebruikers hoeveelheid bij zich hadden. Tevens de enige hond die ik ooit gezien heb, denk overigens dat dit wel een echte drugshond is. Hij snuffelde wel erg actief."
"Stoere jongen."
"sos begin beetje tril handjes te krijgen volgens mij naderd het zijn eind"
"Weet niet of je al eens tripmiddelen op heb maar zou niet eerst met dmt te werk gaan maar met paddos ofzo.."
"Ik en stel vrienden gaan aankomende zaterdag voor het eerst paddos nemen (gewoon half portie, sitter derbij enz). Nu vraag ik me af wat nou een goede smartshop is in amsterdam om paddo's te kopen. Ik wil natuurlijk wel kwaliteit. Ik ken er wel een aantal zoals in de leidsestraat en bij de bloemegracht enzo. Kunnen de meer ervaren mensen misschien zeggen bij welke shop zei vinden dat er kwaliteit te koop is ?"
"N.a.v. Deranged zijn post in de wat luister je nu topic. Ben ik erachter gekomen dat ik bruce springsteen best wel goed vind. Ben dat dus atm aan het downloaden."
"http://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI vind ik wat beter als die jij poste zijn nog betere maar kan zo gauw niet vinden."
"Morphine denk."