Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ? bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit."
"Oei. als je jezelf niet in de hand hebt als je dronken bent kan je maar beter niet meer zoveel drinken he. lijkt me het meest verstandig. en ALS je nog ens zo veel gaat drinken moet je iemand meenemen die op je kan letten. :P"
"ik kan een flesje open maken met een straatbord. zag iemand dat doen, moest het natuurlijk zelf ook proberen. eitje."
"hetro, denk ik zo. nog nooit op de gedachte gekomen dat ik misschien heel eventueel wel een meisjes homo zou kunnen zijn. nee ik val toch op jongens."
"nieks bijzonders. rode wodka. die van 5 % lekker."
"1. Geslacht :Meisje/ Jongen 2. Je leeftijd: pas 15 3. Drink je wel eens alcohol? ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? niet een aantal keer per week gewoon soms. 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? q Bier soms q Wijn nee bah q Mixdrankjes jawel q Sterke dranken njaa heeeeeeeeeeeeeel soms 6. Hoeveel glazen drink je per keer? 3/4 ? 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? q Ik vind het lekker jawel. q Om er bij te horen q Dan voel ik me prettig q Ik vind het niet lekker q Ik ben bang om dronken te worden q Andere, namelijk …………. 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja soms, op gelegenheden q nee 9. Kan je zonder alcohol leven? q Ja natuurlijk! q Nee 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? weet ik niet. school ofzo ?[/b]"