Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weed, cafeine, nicotine, xanax, propanolol & efexor. Die laatste 3 moet ik nemen van de dokter hoor"
"Cannabis"
"Hier een vezameling van docu over cannabis. Voor als u even wil meer weten over je jointje ... Code: http://cannabisvideos.blogspot.com"
"Orange Bud"
"Biatch zei: xd. ik ga het gewoon weer proberen, als het lukt want mijn vriend begint nu moeilijk te doen met wiet voor mij kopen en dan ga ik gewoon inhaleren tot ik er in stik :B en dan moet het gewoon lukken(A) Klik om te vergroten... Zo hoor ik het graag"
"SchilDpadDo zei: Zorg gewoon dat je fatsoenlijke wiet hebt en een puurpijp.. dan moet het wel lukken Klik om te vergroten... Via een lekkere chillum, als je hem correcht vast houd"
"Ik was 14 toen ik mijn eerste PIL nam. Een grote gespikkelde " Zodiac " In die tijd kon je van 1 pil of zelfs al een halve volledig maar dan ook volledig van de kaart zijn. Nu moet je er ongeveer 8 a 9 binnen slikken om gewoon de rush te voelen Wat ik voelde ? " Everything whent bright ........ I was in XTCCCCCCCCC ""
"Meestal puur .... in Blunt, Bong, Pijp (Budbomb, Skeleton) Anders met Belgam 20. Shag is beter want dan rookt je joint niet zo hard op."
"Hoi, Ik ben een medicinale gebruiker, laat ons dit eerst duidelijk stellen. Ik heb een mooie waterpijp samengesteld die misschien wel in aanmerking komt bij Weed Star om geblazen te worden. Bij deze had ik graag met jullie al het promo filmpje gedeeld."
"Oom Klaas zei: Moet je daar niet achterlijk hard aan zuigen eer je wat binnen krijgt? Klik om te vergroten... Nee hoor, Door de jaren heen ben ik het waterpijp roken al wat gewend en elk heeft zijn techniek. Ik adem via de mond in en laat lucht uit de neus komen tot er een melkvormige substantie in de Pijp komt en net als de volledige pijpkop is uitgebrand, stamp je hem door naar de ashcatcher en trek je de linker stop uit ( zie linksonder ). Die is ook uit glas en zodra je deze lost komt de druk los en komt alles in 1 keer naar binnen. Normaal rook je hem met ijsblokken in de hals ... Als je het correct doet uiteraard Laat ons zeggen dat deze pijp ECHT niet voor beginnende rokers is. Om een andere vraag te beantwoorden: Nee ik verkoop deze pijp niet, maar ik toon je de mijne en ook wat je nodig hebt om die achter te maken. Weedstar denkt er over om hem in zijn assortiment te nemen en dan volledig te blazen. Maar de naam zal hetzelfde blijven ...."