Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMening Nieuwe Nieuwe Waterpijp

Mening Nieuwe Nieuwe Waterpijp

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat ding is een monster! Ik sta er niet raar van te kijken als je met dat ding ook drank of meth mee kan maken :sunglasses:
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik ben een medicinale gebruiker, laat ons dit eerst duidelijk stellen.
Ik heb een mooie waterpijp samengesteld die misschien wel in aanmerking komt bij Weed Star om geblazen te worden.

Bij deze had ik graag met jullie al het promo filmpje gedeeld.

T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziet er vet uit, alleen ben ik gestopt met Roken. :wave:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
mooi gemaakt...maar je verkoopt dit?
of is het een afstudeer project ofzo?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je daar niet achterlijk hard aan zuigen eer je wat binnen krijgt?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja lijkt me ook wel.. lucht moet precies een lange weg afleggen :)

Wel vet voor de rest
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Moet je daar niet achterlijk hard aan zuigen eer je wat binnen krijgt?
Klik om te vergroten...

Nee hoor,

Door de jaren heen ben ik het waterpijp roken al wat gewend en elk heeft zijn techniek.
Ik adem via de mond in en laat lucht uit de neus komen tot er een melkvormige substantie in de Pijp komt en net als de volledige pijpkop is uitgebrand, stamp je hem door naar de ashcatcher en trek je de linker stop uit ( zie linksonder ).
Die is ook uit glas en zodra je deze lost komt de druk los en komt alles in 1 keer naar binnen.
Normaal rook je hem met ijsblokken in de hals ...

Als je het correct doet uiteraard

Laat ons zeggen dat deze pijp ECHT niet voor beginnende rokers is.

Om een andere vraag te beantwoorden: Nee ik verkoop deze pijp niet, maar ik toon je de mijne en ook wat je nodig hebt om die achter te maken.
Weedstar denkt er over om hem in zijn assortiment te nemen en dan volledig te blazen.
Maar de naam zal hetzelfde blijven ....
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damien0124 zei:
Dat ding is een monster! Ik sta er niet raar van te kijken als je met dat ding ook drank of meth mee kan maken :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Lets give it a try :tearsofjoy:
Maar ik blijf wel bij wat Nederwiet :wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo die wil ik zeker wel proberen!
Leuk gedaan, dat nummer wat bij je filmpje zit is ook wel vet trouwens. Hoe heet ie en van wie issie? :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ Volgens mij is het een remix van een nummer van Spor, weet alleen ff niet welke track.
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#11
iSmokex zei:
Zo die wil ik zeker wel proberen!
Leuk gedaan, dat nummer wat bij je filmpje zit is ook wel vet trouwens. Hoe heet ie en van wie issie? :grin:
Klik om te vergroten...

Dank je :stoned:

Het nummer dat je zoekt is " Noisia - Machine Gun (16 Bit Remix) ".
Deze heb ik gebruikt voor dit filmpje, die drop is zo HARD !
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
drugschannel zei:
iSmokex zei:
Zo die wil ik zeker wel proberen!
Leuk gedaan, dat nummer wat bij je filmpje zit is ook wel vet trouwens. Hoe heet ie en van wie issie? :grin:
Klik om te vergroten...

Dank je :stoned:

Het nummer dat je zoekt is " Noisia - Machine Gun (16 Bit Remix) ".
Deze heb ik gebruikt voor dit filmpje, die drop is zo HARD !
Klik om te vergroten...
Oké cool! Ga hem even proberen te downloaden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."