Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk datik binnekort de groene granaten maar eens ga proberen +-200mg mdma ik maak wel n fototje alsik ze heb"
"Beste ervaringen tot nu toe blijft toch de original'69 dat vindik helemaal geweldig maarja ieder zijn/haar ding"
"blauwe mitsu's dubbel gedrukt blijft toch mijn beste, teletubbies en harleydavidsons waren ook goed maar de blauwe blijven de hardste"
"pepp , coke , xtc , nicotine , alcohol.."
"ik heb maan geleden eerste keer getript op truffels.. toen 5 gram gegeten vandaag weer maar nu 12 gram gegeten, hele mooie trip gehad vooral door lekker zonnetje enzo maar 2 mensen die bij ons waren bleven heel druk,dat verpeste de trip wel op sommige momenten ik heb nu 2x truffels gehad en 1x paddo's is 't verstandig om volgende trip dragon dynamites te pakken?"
"ik weet t niet 't schijnd dat dragon dynamites wel voor hallucinaties zorgt, ik zou niet weten:P"
"heb bij atlantis truffels geen hallucinaties meegemaakt"
"jaa dat klopt wel ik had het ook anders verwacht maar 't was hoedanook een leuke trip"
"knolselderij zei: ik word er ook super rustig van behalve dat ik wat meer praat. heb zin om te zitten voor de rest niks meer, het zelfde probleem wat ik tegenwoordig heb met xtc Klik om te vergroten... ik heb t zelfde gevoel bij coke, maar dan geen zin om te zitten maar gwoon ergens tegenaanstaan ,lekker gevoel in men bene en ik rook na coke altijd veel sigaretten? kent nog iemand dat?"
"ook bij xtc en truffels vind ik het helemaal geweldig om lekker sigaretjes te blijven roken erbij"