Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lekker wiskey lalalalalalalalalal"
"ik zelf drink geregeld wiskey of cognac heerlijk met wat ijs"
"s avonds neem ik tegenwoordig meestal die nieuwe flessen van bacardi breezer etc zit en liter in en tis lekker goedkoop top in het weekend dan mestaal een flesje wiskey ofsow"
"jah als je zo gaat denken kan je beter niets meer nemen alles beschadigd je lichaam. Zelfs door te veel sla of spinazie in een keer te eten kan je een vergiftiging krijgen dus tis maar hoe juh het ziet. daarom luid de boodschap drink maar met MATE"
"het klopt ook niet van vodka met redbull word je meestal niet eens dronken :P"
"ja na 8 uur ben je wel weer redelijk normaal"
"seks kan er niets aan doen"
"ik vind paddo's juist geweldig zoalng je ze goed gebruikt en de juiste hebt doe het met een paar vrienden en je hebt de grootste lol begin wel eerst rustig"
"zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam"
"wijn is voor watjes man pfffff neem gewoon wat wiskey"