kunstgebit
![:wink:]()
Hee Moon en Doopie, alles lekker... Dat verhaal wat je schrijft over haren rond je mon, dat klinkt mij als een gevoelshallucinatie..
Voor elk van de zintiogen die wij beschikken is er wel een passende hallucinatie (de visuele is volgens mij het best bekend). Ik heb zelf vaak visuele hall van pep en soms ook hele rare kriebels die door mn huid kruipen. Naar mijn mening heeft dit puur te maken met overprikkeling van het centralezenuwstelsel. waardoor je alles veel intenser beleeft.
Mijn ervaringen met lijnen pep zijn een veranderde reuk (een peuk stinkt naar naar stront bv) en als ik buiten kom ruik ik de uitlaatgassen 10x zo sterk. Daarna krijg ik altijd een onwijze jeuk aan me neus.....
Volgens mij heeft je gebit niet zo veel te lijden van de chemische samenstelling van de drugs. Alleen als het op je tandvlees en gebit smeert misschien. Als je gebit wel naar de klote gaat heeft dit meer te maken met een slechte gebitsverzorging (ik merk zelf als ik bezig ben,dat ik soms 3 dagen niet poets) of meer waarschijnlijk, omdat je van Pep gaat kauwen en dat zelf niet in de gaten hebt, totdat je de welbekende
![:grin:]()
KNARS
![:grin:]()
hoort....en dat houden je tanden geen 10 jaar vol.
Dus als jij het gevoel dat je tanden aan het verneuken bent, dan moet je letten hoe zwaar je kiezen op elkaar staan en of de kwaliteit van de pep goed is (testen). Van slechte pep ga je namelijk meer herkauwen
Grtz, Peppi