Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo afkick van kort gebruik?

Benzo afkick van kort gebruik?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste

heb maandag, dinsdag, woensdag ongeveer samen 40mg prazepam gebruikt verdeeld over deze dagen.
Is het normaal dat ik vandaag hier afkickverschijnselen van krijg? Voel me heel gespannen en werd vanmorgend zwetend wakker met een hoge bloeddruk.

Vriendelijke groet

dnbfreak
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kortgezegd: ja.

Maar ik denk dat je er ten hoogste een weekje last van zal houden. Niets ernstigs dus.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
dnbfreak zei:
Beste

heb maandag, dinsdag, woensdag ongeveer samen 40mg prazepam gebruikt verdeeld over deze dagen.
Is het normaal dat ik vandaag hier afkickverschijnselen van krijg? Voel me heel gespannen en werd vanmorgend zwetend wakker met een hoge bloeddruk.

Vriendelijke groet

dnbfreak
Klik om te vergroten...
Helemaal normaal ! Word een weekje ofzo uitzitten met je klachten.

zweten zal na een dag of 2 3 wel over zijn.

mochten je klachten aanhouden , passeer effe langs je ha.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Helemaal normaal ! Word een weekje ofzo uitzitten met je klachten.

zweten zal na een dag of 2 3 wel over zijn.

mochten je klachten aanhouden , passeer effe langs je ha.
Klik om te vergroten...
Ja hoor, ik slik ook nooit pammetjes voor fun of stress. Wordt alleen maar erger.
rode kratom neemt de angst en stress weg. En kan je makelijk afbouwen als je t kort gebrukt zonder bijwerkingen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kittekatty zei:
Ja hoor, ik slik ook nooit pammetjes voor fun of stress. Wordt alleen maar erger.
rode kratom neemt de angst en stress weg. En kan je makelijk afbouwen als je t kort gebrukt zonder bijwerkingen
Klik om te vergroten...
Ik gebruik helaas al te lang , ben er bijna vanaf :)
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Ik gebruik helaas al te lang , ben er bijna vanaf :)
Klik om te vergroten...
Toch kan kratom je echt helpen, ga maar eens googlen . Fb heeft een pagina Kratom United ,,americans,
Heroine verslavingen verslaan , drank , opiaten...
Mooie verhalen, hoopvol.
En wauw, knap.! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ™πŸΌπŸ’ͺ🏼 Knap hoor.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Kortgezegd: ja.

Maar ik denk dat je er ten hoogste een weekje last van zal houden. Niets ernstigs dus.
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal, maar begreep dat je wel vaker en langer dit deed,of @inner_search πŸ–πŸΌπŸ™πŸΌ nu komt de valkuil van je hersenpannetje, kan zijn dat je komende maanden toch weer depri wordt of onrustig.

De serotonine dopamine en alle verbindingen tijd nodig hebben om te helen en weer op de rit zijn. Tot een jaar ... Het is achtbaan . En zorg dat je de controle houdt.

Daarom gaan veel verslaafden na rehab super goed eerst en na een half jaar terug val.
onthoud dus dat het deel is van je reis . En zoek meteen steun en afleiding . Je kan het πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kittekatty zei:
Toch kan kratom je echt helpen, ga maar eens googlen . Fb heeft een pagina Kratom United ,,americans,
Heroine verslavingen verslaan , drank , opiaten...
Mooie verhalen, hoopvol.
En wauw, knap.! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ™πŸΌπŸ’ͺ🏼 Knap hoor.
Klik om te vergroten...
Ik weet dat kratom jou en vele anderen, waaronder ikzelf veel heeft kunnen doen.
Maar ik zou het niet zomaar adviseren. Het gaat hier slechts om enkele dagen gebruik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kittekatty zei:
Toch kan kratom je echt helpen, ga maar eens googlen . Fb heeft een pagina Kratom United ,,americans,
Heroine verslavingen verslaan , drank , opiaten...
Mooie verhalen, hoopvol.
En wauw, knap.! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ™πŸΌπŸ’ͺ🏼 Knap hoor.
Klik om te vergroten...
Heb bijna alle middelen gehad om de withdrawl/taper makkelijker te maken maar helaas helpt enkel een slow taper en een joint voor het slapen gaan.

kratom of opioden word ik misselijk van.

maar zit nu bijna op 0 na een lange strijd :wink:
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Heb bijna alle middelen gehad om de withdrawl/taper makkelijker te maken maar helaas helpt enkel een slow taper en een joint voor het slapen gaan.

kratom of opioden word ik misselijk van.

maar zit nu bijna op 0 na een lange strijd :wink:
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit meer, je bent er bijna ! πŸ‘πŸΌπŸ’ͺ🏼
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
dnbfreak zei:
Beste

heb maandag, dinsdag, woensdag ongeveer samen 40mg prazepam gebruikt verdeeld over deze dagen.
Is het normaal dat ik vandaag hier afkickverschijnselen van krijg? Voel me heel gespannen en werd vanmorgend zwetend wakker met een hoge bloeddruk.

Vriendelijke groet

dnbfreak
Klik om te vergroten...
Ja dat kan zeker, voornamelijk als je hogere doseringen gebruikt. 40 mg prazepam komt overeen met ongeveer 20 milligram diazepam; wat wel fors is. Bij zulke doseringen kun je ook na enkele dagen gebruik wat last krijgen van ontwenningsverschijnselen zoals hoofdpijn, zweten, een onrustig gevoel, tintelend gevoel in de tong of moeite met slapen.
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Merci allemaal voor de reacties!
Ben weer inorde!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
dnbfreak zei:
Merci allemaal voor de reacties!
Ben weer inorde!
Klik om te vergroten...
Goed te horen !
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
dnbfreak zei:
Beste

heb maandag, dinsdag, woensdag ongeveer samen 40mg prazepam gebruikt verdeeld over deze dagen.
Is het normaal dat ik vandaag hier afkickverschijnselen van krijg? Voel me heel gespannen en werd vanmorgend zwetend wakker met een hoge bloeddruk.

Vriendelijke groet

dnbfreak
Klik om te vergroten...

Njah afkick afkick..
Het is meer een rebound effect, de boomerang die 2x harder terugkomt.
Ws verdwijnt dit effect heel snel, kwestie van dagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."