#1
Beste
heb maandag, dinsdag, woensdag ongeveer samen 40mg prazepam gebruikt verdeeld over deze dagen.
Is het normaal dat ik vandaag hier afkickverschijnselen van krijg? Voel me heel gespannen en werd vanmorgend zwetend wakker met een hoge bloeddruk.
Vriendelijke groet
dnbfreak
heb maandag, dinsdag, woensdag ongeveer samen 40mg prazepam gebruikt verdeeld over deze dagen.
Is het normaal dat ik vandaag hier afkickverschijnselen van krijg? Voel me heel gespannen en werd vanmorgend zwetend wakker met een hoge bloeddruk.
Vriendelijke groet
dnbfreak