Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare/ongewenste side effects van ketamine

Rare/ongewenste side effects van ketamine

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben niet de meest ervaren ketamine gebruiker, maar vaak als een middel me meer ongemak dan plezier geeft dan zoek ik verder naar een ander. Ik heb met paddos altijd de dag erna intense hoofdpijn. Dus nu ben ik al een tijdje met 1p-LSD aan het kloten gezien dat me beter valt.
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Een teken om er een tijdje mee te stoppen?
Klik om te vergroten...
Het is niet dat ik vaak drugs gebruik. Gisteren was de eerste keer na 6 maanden dat ik nog eens wat heb gebruikt. De hoeveelheid was ook zeer beperkt. Vanaf nu probeer ik ook zeker 2 maanden tussen het drugsgebruik te laten.

2 jaar geleden was mijn gebruik veel frequenter(bijna wekelijks, 1g ket deed ik 3 weken/feestjes mee) en had ik deze vreemde bijwerkingen niet.
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal!

Telkens als ik keta gebruik, ookal zijn het kleine hoeveelheden, krijg ik zeer ongemakkelijke bijeffecten. Verkleuring van handen (knokkels en vingertippen worden zwartachtig/grijs), raar kramp-achtig gevoel. En een algemeen gevoel van ongemak.

Deze bijeffecten merk ik pas sinds voorbij jaar. Hiervoor had ik geen enkele negatieve effecten bij het gebruik van ketamine.

De ket werkt wel goed, maar de negatieve effecten zijn toch zeer vervelend en vooral aanwezig na de uitwerking.

Wat zou dit kunnen zijn?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een teken om er een tijdje mee te stoppen?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
kankersteen zei:
Het is niet dat ik vaak drugs gebruik. Gisteren was de eerste keer na 6 maanden dat ik nog eens wat heb gebruikt. De hoeveelheid was ook zeer beperkt. Vanaf nu probeer ik ook zeker 2 maanden tussen het drugsgebruik te laten.

2 jaar geleden was mijn gebruik veel frequenter(bijna wekelijks, 1g ket deed ik 3 weken/feestjes mee) en had ik deze vreemde bijwerkingen niet.
Klik om te vergroten...
Mss geen keta maar een analoog ?

Ik like geen ket , maar was eens op een feestje en had 1g gekocht.
Had de tijd van men leven.

Heb het nooit laten testen.
Maar sinds ik rc's ken en 2fdck heb geprobeerd ben ik er van overtuigd dat ik toen der tijd 2f-dck gekocht had..
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Ik ben niet de meest ervaren ketamine gebruiker, maar vaak als een middel me meer ongemak dan plezier geeft dan zoek ik verder naar een ander. Ik heb met paddos altijd de dag erna intense hoofdpijn. Dus nu ben ik al een tijdje met 1p-LSD aan het kloten gezien dat me beter valt.
Klik om te vergroten...
Ik vond ketamine vroeger altijd wel leuk. Das net het vreemde, vroeger had ik geen bijwerkingen. Maar misschien eens kijken naar een ander middel inderdaad :)
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Mss geen keta maar een analoog ?

Ik like geen ket , maar was eens op een feestje en had 1g gekocht.
Had de tijd van men leven.

Heb het nooit laten testen.
Maar sinds ik rc's ken en 2fdck heb geprobeerd ben ik er van overtuigd dat ik toen der tijd 2f-dck gekocht had..
Klik om te vergroten...
Dat zou kunnen, maar aangezien gebruikers ken die veel meer ervaren zijn met keta en geen negatieve bijwerkingen hebben bij dezelfde batch ket, zou het me verbazen. Spijtig genoeg heb de mogelijkheid niet om het te laten testen, want je weet maar nooit idd.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iedereen is anders. Vrienden van mij hebben geen last van hoofdpijn met dezelfde paddos. Ik heb met xtc dan weer nauwelijks bijeffecten en mn vriendin kan 2 dagen amper slapen.
a
alienwithnojobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Ik ben niet de meest ervaren ketamine gebruiker, maar vaak als een middel me meer ongemak dan plezier geeft dan zoek ik verder naar een ander. Ik heb met paddos altijd de dag erna intense hoofdpijn. Dus nu ben ik al een tijdje met 1p-LSD aan het kloten gezien dat me beter valt.
Klik om te vergroten...
Drink je de dag nadat je de paddenstoelen hebt gebruikt dan koffie? Dat zou misschien de hoofdpijn kunnen verklaren.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
alienwithnojob zei:
Drink je de dag nadat je de paddenstoelen hebt gebruikt dan koffie? Dat zou misschien de hoofdpijn kunnen verklaren.
Klik om te vergroten...
Nee, wel thee.

Maar de hoofdpijn begint vaak al een paar uur na de trip. Ik zou niet weten waarom. Ik dacht eerst dat ik te wijnig dronk
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien even laten testen?
d
dnbfreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Misschien even laten testen?
Klik om te vergroten...
Spijtig genoeg geen mogelijkheid voor aangezien ik in België woon. Er is wel een testcentrum in Brussel. Maar aangezien ik geen fluit Frans spreek ik in Limburg woon is dat niet echt ideaal. Ga wel eens een testkitje proberen te bestellen van een smartshop.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Langdurig gebruik/misbruik van ketamine maakt schade aan de nieren, heb je geen andere symptomen die hierop wijzen? Hoe zit het er inmiddels mee?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Langdurig gebruik/misbruik van ketamine maakt schade aan de nieren, heb je geen andere symptomen die hierop wijzen? Hoe zit het er inmiddels mee?
Klik om te vergroten...
Blauwe nagels/vingertoppen met hierbij koude vingers kunnen liggen aan lever/nier klachten die kunnen ontstaan na het gebruik van keta. Alleen lijkt het mij niet dat na 6 maanden eenmalig gebruiken deze klachten verschijnen door de keta.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."