Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er is vandaag een vergadering geweest over de ban van RC's. Maar ik kan niets vinden of ze iets besloten hebben, lijkt mij niet."
"Heeft iemand wel idee wanneer de debat gaat plaatsvinden. Want ik kan het niet vinden."
"Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben"
"mitchieee zei: enige wat ik er aan mis ‘ is het warme gevoel’ wat ik wel met ket heb als ik dan lekker in me bed lig en alles zo lekker voelt Klik om te vergroten... Ja dat heb je bij 2FDCK niet, maar er zijn disso’s die zelfs nog warmer dan keta zijn. Bijvoorbeeld DMXE, MXE, HXE, MXPr."
"mitchieee zei: over die hxe’ ken ik online niks vinden kwa doseringen of hoelang die duurt ken jij mij daar een dingetje over vertellen? Klik om te vergroten... Ik heb mijn ervaring met HXE hieronder beschreven: https://drugsforum.nl/threads/hxe-3-ho-2’-oxo-pce-hydroxetamine-ervaring.69400/#post-1498133 Daar staat ook mijn dosering aan. De werking is ongeveer 3 uur en daarna beginnen de naefecten in de vorm van lichte kleurlijke dissociatie, over 5 uur voelde ik me vrijwel nuchter."
"Ik heb het altijd gesnoven en werkte prima."
"Een hole is zeker mogelijk na dit spul. Ik krijg hole na ongeveer 200-300 mg gesnoven 2F-DCK. Wel is de hole niet zo mentaal diepgaand als bijvoorbeeld na O-PCE of DMXE."
"Casrus zei: Veel uitgeprobeerd, de rest van betrouwbare DF bronnen. Van de disso's alleen 2-FDCK en ketamine (geen RC) uitgeprobeerd, dus daar heb ik zelf geen ervaring mee. Klik om te vergroten... Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond."
"Neo-Shulginist zei: Dus niet voor arylcyclohexylamines (disso's), lysergamides (LSD-achtigen) en tryptamines (paddo- of DMT-achtigen). Wel staat er in de wet een bepaling dat een minister of staatssecretaris met een Algemene Maatregel van Bestuur (AMvB) gemakkelijk een stofgroep toegevoegd kan worden aan het verbod. Dus dan wordt het heel makkelijk voor een staatssecretaris om snel even alle disso's te verbieden op het moment dat een paar nieuwsmedia paniekberichten verspreiden. Klik om te vergroten... Dat betekent het einde van de goede tijden van RC's. Helaas, want RC disso's zijn meestal veel beter dan keta. Daarna zijn ze nergens meer te verkrijgen zeker. Waarom maken ze niet drugs gewoon legaal i.p.v. alles maar te verbieden?"
"En me too😂"