Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFXE (Flouorexetamie), eerste keer en gelijk FXE-hole

FXE (Flouorexetamie), eerste keer en gelijk FXE-hole

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat is een disso. Het is best nieuwe stof
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er nog nooit van gehoord...maar ja de ontwerpers van stoffen zitten niet stil!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ik heb er nog nooit van gehoord...maar ja de ontwerpers van stoffen zitten niet stil!
Klik om te vergroten...
Ja het is een supernieuwe disso inderdaad. Check bijvoorbeeld een van de eerste tripreports op Erowid:

Fluorexetamine - Erowid Exp - 'No Time for Me to Properly Understand'

An Experience with Fluorexetamine. 'No Time for Me to Properly Understand' by LST
erowid.org
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je dan niet beter eerst even met 25 mg beginnen, en dan steeds wat hoger gaan in dosis tot je het gewenste niveau hebt bereikt?
Klik om te vergroten...

Amen Neo-Shul, 250 mg is insane
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
dissoliefhebber zei:
Beste forumleden,

Ik heb gisterennacht, na het jaarwisselingsfeest, voor de eerste keer FXE gesnoven. Ik begon gelijk met 250 mg gesnoven kristallen en ik belandde in de FXE-hole.
Klik om te vergroten...

Ook hier: een supernieuwe disso, maar gelijk 250 milligram snuiven?

Kan je dan niet beter eerst even met 25 mg beginnen, en dan steeds wat hoger gaan in dosis tot je het gewenste niveau hebt bereikt?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste forumleden,

Ik heb gisterennacht, na het jaarwisselingsfeest, voor de eerste keer FXE gesnoven. Ik begon gelijk met 250 mg gesnoven kristallen en ik belandde in de FXE-hole. Alles begon sterk te draaien en vergroten/verkleinen. Ik voelde mijn ziel uit mijn lichaam en naar boven gaan. De effecten leken op 2F-DCK, maar waren wel veel filosofischer. Ik kreeg alweer filosofische gedachten over geloof, maatschappij, politiek, etc. :grin: Daarna was ik in een turnooi voor mijn ziel (iets dat ik ook na 2F-DCK had) was. Ik was mijn ziel aan het volgen en uiteindelijk heb ik heb gewonnen en ik was uit do hole. Daarna had ik wat lichtere, maar nog steeds sterke dissociatie. Na wat tijd heb ik nog eens 250mg gesnoven en ik had vergelijkbare effecten als na de eerste lijn. Na wat tijd waren de effecten steeds zwakker, maar nog de hele dag voelbaar, ook waarschijnlijk omdat ik niet heb geslapen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is FXE als disso bekend? Ik heb nog nooit van deze rc gehoord of gelezen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."