Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloei in coronatijd

Vloei in coronatijd

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?

Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaïr zei:
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?

Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes :grin:
Klik om te vergroten...

Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#4
En anders gewoon online kopen 😉
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lange vloei verkopen ze zelfs in de supermarkt en bij de pomp.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier
Klik om te vergroten...

Dat betekent dus 7 jaar rampspoed over jezelf afroepen! Dan zal je hier doorheen moeten komen!
Dat is de straf, die daar op staat, opgelegd door het hoogste gezag. !
Dat zouden ze in Staphorst, Harderwijk eens moeten horen...die lui gaan stenen door je ruiten gooien...
Ik heb iemand gekend, die maling had aan de zienswijze van de gelovige Barnevelders, hij ging op de dag des Heeren ( zondag) zijn tuin om spitten.
Hem werd een anonieme brief gestuurd met de vraag of hij de zondagsrust wilde respecteren, en dus niet aux plain publique te gaan staan werken.
Daaraan had hij in eerste instantie volledig schijt aan, totdat er op een kwaaie nacht 2 ruiten van zijn huis sneuvelden, en er een emmer met rooie verf daar nog eens achteraan kwam...
Hij zocht ander werk, en verhuisde uit dat dorp met zwarte kousen en ren Amish enclave.
Ja. Zo gaat dat daar.
In Zeeland trouwens, daar weten de gereformeerde bevolking eenzelfde soort visie.
Wij waren daar aan het vissen, toen er iemand met ons in gesprek ging, en vwb de zondag:
Op de dag des Heeren gaat er niet gewerkt worden, want: iedereen moet naor de karke....
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vaporizer kopen, dan heb je nooit meer vloei nodig :grin:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Dat betekent dus 7 jaar rampspoed over jezelf moeten door zien te komen!
Dat is de straf, die daar op staat, opgelegd door het h
Hoogste Gezag...
De Opperrechter in casu!
Dan hebben we hier in ons midden de zittende magistratuur, dwz. Rechters. In vele soorten, en maten...
Klik om te vergroten...
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tankstation
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De 7 inDunne zei:
Lange vloei verkopen ze zelfs in de supermarkt en bij de pomp.
Klik om te vergroten...
Idd, tankstation.
Dit is de juiste weergave van een locatie...
Hebben ze trouwens dat " rijstpapier " lange vloei nog?
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
De shop is gewoon open toch?
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat alleen supermarkten en tankstations open waren. Dan nog is de shop waar ik woon dicht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Idd, tankstation.
Dit is de juiste weergave van een locatie...
Hebben ze trouwens dat " rijstpapier " lange vloei nog?
Klik om te vergroten...
Zal per winkel verschillen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De shop is gewoon open toch?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blunt maken
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.
Klik om te vergroten...
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Een vaporizer kopen, dan heb je nooit meer vloei nodig :grin:
Klik om te vergroten...
Geen geld voor haha, ben voorlopig nog werkeloos helaas!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
De shop is gewoon open toch?
Klik om te vergroten...

Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaïr zei:
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\
Klik om te vergroten...

Online smartshop dan.
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#19
🐺PsyTekz zei:
Online smartshop dan.
Klik om te vergroten...
Ik heb al wat gevonden denk ik, gewoon bij de supermarkt/tankstation. Het is voor oudejaarsdag, dus met online bestellen zou ik een beetje laat zijn :)
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy::tearsofjoy: Tjsa, hier is hij nog gewoon dicht, en ik ga niet een uur/halfuur in de bus heen en terug zitten om vloeitjes te halen :tearsofjoy::tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."