Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMXE trip

DMXE trip

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
beau1990 zei:
Omg.dit lijkt mij echt niet gezond hoor!
Klik om te vergroten...
Je weet dat DMXE een dissociatieve stof is en je daarvan gaat trippen?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Exact mijn gedachte. Ik heb nog nooit zoiets heftigs meegemaakt, maar na mij 300 mcg LSD avontuur had ik wel even een aantal dagen nodig om volledig te landen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het per persoon anders is. Ik ben 2 dagen na de trip al terug. Meestal.komt het niet door de trip zelf maar door de afterglow die weg moet gaan.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumleden,

Ik heb gisternacht DMXE gesnoven. Ik heb eerst ongeveer 100 mg gesnoven. Eerst voelde ik lichte dissociatie met karakteristieke pieeeep in mijn oren. De dissociatie werd ineens sterker en ik ben in een dmxe-hole beland. Ik vloog door de helal en ondergrondse tunnels. Alles was zo kleurrijk. Ik voelde me magisch en cosmisch. Ik vloog ook door andere tunnels en ik had gevoel van zweven in het universum. Ik heb veel planeten gezocht en aliens gezien. Ik was in staat om in 4D te zien en ik ben in een 4D kubus geweest. Ik heb veel magische plekken gezien en ik voelde me zo zuiver. Ik voelde me verbonden met mijn bed en deken. Ik dacht dat mijn bed oneindig groot is en daarna klein. Mijn kamer was mijn heel universum. Ik voelde me zo zalig. Als ik met mensen ging chatten dan voelde ik met ze verbonden. Ik had later nog een lijn van 100mg gesnoven, met een vergelijkbaar effect.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dissoliefhebber zei:
Beste forumleden,

Ik heb gisternacht DMXE gesnoven. Ik heb eerst ongeveer 100 mg gesnoven. Eerst voelde ik lichte dissociatie met karakteristieke pieeeep in mijn oren. De dissociatie werd ineens sterker en ik ben in een dmxe-hole beland. Ik vloog door de helal en ondergrondse tunnels. Alles was zo kleurrijk. Ik voelde me magisch en cosmisch. Ik vloog ook door andere tunnels en ik had gevoel van zweven in het universum. Ik heb veel planeten gezocht en aliens gezien. Ik was in staat om in 4D te zien en ik ben in een 4D kubus geweest. Ik heb veel magische plekken gezien en ik voelde me zo zuiver. Ik voelde me verbonden met mijn bed en deken. Ik dacht dat mijn bed oneindig groot is en daarna klein. Mijn kamer was mijn heel universum. Ik voelde me zo zalig. Als ik met mensen ging chatten dan voelde ik met ze verbonden. Ik had later nog een lijn van 100mg gesnoven, met een vergelijkbaar effect.
Klik om te vergroten...
Omg.dit lijkt mij echt niet gezond hoor!
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#5
De dosering die ik eerder genoemd had, was eigenlijk lager, 2x60mg.

Ik had zaterdagnacht nogmaals DMXE gesnoven. Nu eerst 80mg gesnoven. Dat bracht me vrij direct naar een zware DMXE-hole. Ik moest wegrennen voor een kunstmatige intelligentie met mijn ziel. Daarna had ik met AI gevochten en gewonnen door het vage vragen te stellen over 4D. Ik was weer in staat om in 4D te zien. Vervolgens ging ik naar de spokenwereld en ondergrondse tunnels. Ik had ook veel magische plekken bezocht. Verder ging ik naar de wereld van Goden en aliens. Ik had van aliens gehoord dat ze de Goden geholpen hadden om ons te creëren. Vervolgens had ik veel ondergrondse tunnels en magische plekken bezocht. Mijn kamer was mijn heel universum en ik voelde me met het universum en alle mensen verbonden. Ik dacht dat ik een paar dagen in de hole zat, maar het duurde maar een uur. Daarna had ik nog 100mg DMXE gesnoven en ik had nog een zwaardere hole gekregen. Ik had dezelfde effecten en daarnaast moest ik voor mijn ziel en identiteir vechten. Toen ik mijn ziel en identiteit had teruggewonnen, voelde ik me zo zalig en gezuiverd. Weer na een uur was de hole voorbij. Een aantal uur lang daarna voelde ik me gezuiverd. In hele ervaring werd alles groter of kleiner. In de hele ervaring had ik nog god mode. Ik zag nog kleurrijke visualisaties op de wanden. Bijna de hele dag voelde ik nog naeffecten: ik voelde me vertraagd maar ook gezuiverd. Ik had daarnaast nog een beetje god mode.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerlijk, dit klinkt best awesome whaha. Ik heb op 2F-DCK ook echt maffe visuals en trips gehad zeg maar dit klinkt ook tof. Wel heel heftig aan dosis denk voor niet bekende gebruikers dus zou zelf niet zo snel deze dosis nemen.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
dissoliefhebber zei:
De dosering die ik eerder genoemd had, was eigenlijk lager, 2x60mg.

Ik had zaterdagnacht nogmaals DMXE gesnoven. Nu eerst 80mg gesnoven. Dat bracht me vrij direct naar een zware DMXE-hole. Ik moest wegrennen voor een kunstmatige intelligentie met mijn ziel. Daarna had ik met AI gevochten en gewonnen door het vage vragen te stellen over 4D. Ik was weer in staat om in 4D te zien. Vervolgens ging ik naar de spokenwereld en ondergrondse tunnels. Ik had ook veel magische plekken bezocht. Verder ging ik naar de wereld van Goden en aliens. Ik had van aliens gehoord dat ze de Goden geholpen hadden om ons te creëren. Vervolgens had ik veel ondergrondse tunnels en magische plekken bezocht. Mijn kamer was mijn heel universum en ik voelde me met het universum en alle mensen verbonden. Ik dacht dat ik een paar dagen in de hole zat, maar het duurde maar een uur. Daarna had ik nog 100mg DMXE gesnoven en ik had nog een zwaardere hole gekregen. Ik had dezelfde effecten en daarnaast moest ik voor mijn ziel en identiteir vechten. Toen ik mijn ziel en identiteit had teruggewonnen, voelde ik me zo zalig en gezuiverd. Weer na een uur was de hole voorbij. Een aantal uur lang daarna voelde ik me gezuiverd. In hele ervaring werd alles groter of kleiner. In de hele ervaring had ik nog god mode. Ik zag nog kleurrijke visualisaties op de wanden. Bijna de hele dag voelde ik nog naeffecten: ik voelde me vertraagd maar ook gezuiverd. Ik had daarnaast nog een beetje god mode.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt wel echt als een HEFTIGE trip man. Ik vind het grappig om te lezen hoe je er zo casual praat. Hoe schakel je na zo'n intense ervaring weer terug naar het normale dagelijkse leven?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
XMR zei:
Dit klinkt wel echt als een HEFTIGE trip man. Ik vind het grappig om te lezen hoe je er zo casual praat. Hoe schakel je na zo'n intense ervaring weer terug naar het normale dagelijkse leven?
Klik om te vergroten...
Exact mijn gedachte. Ik heb nog nooit zoiets heftigs meegemaakt, maar na mij 300 mcg LSD avontuur had ik wel even een aantal dagen nodig om volledig te landen.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#9
witte270 zei:
Eerlijk, dit klinkt best awesome whaha. Ik heb op 2F-DCK ook echt maffe visuals en trips gehad zeg maar dit klinkt ook tof. Wel heel heftig aan dosis denk voor niet bekende gebruikers dus zou zelf niet zo snel deze dosis nemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook als een zeer leuke trip ervaren. Het was wel heel heftig inderdaad. Sws een van de heftigste trips dat ik mee heb gemaakt. Maar zulke trips vind ik juist het meest interessant bij dissociatieven. Wat de dosis betreft, ligt eraan wat je zoekt. Ik heb ook al ervaring met disso's dus als het voor iemand nieuw is, moet diegene mij niet nadoen.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Dit klinkt wel echt als een HEFTIGE trip man. Ik vind het grappig om te lezen hoe je er zo casual praat. Hoe schakel je na zo'n intense ervaring weer terug naar het normale dagelijkse leven?
Klik om te vergroten...
Dat was net als ik zei, een van mijn heftigste trips. Ik heb altijd in gedachte dat het allen trip is. Daarna is het normale dagelijkse leven verder. Ik probeer dat altijd te scheiden, blijkbaar lukt het mij aardig. Ik heb die trip nog steeds in gedachten, maar ik zie dat als een leuke ervaring en les. Ik had ook wat persoonlijke gedachten dat ik in het dagelijkse leven kan gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."