Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren voor de eerste keer keta gedaan. Begonnen met 15mg, niet veel van gevoeld. Daarna 30mg bijgedoseerd wat ik toch al sterk begon te voelen. Uiteindelijk 50mg lijnen gedaan en dit was echt nice."
"idioot"
"Ik hebt een week geleden zo een vervangende tabak geprobeerd. Greengo noemde het denk ik. Ookal is het minder schadelijk, ik vind het zeker en vast geen vervanger voor tabak, als je de tabak gebruikt icm cannabis, dan overheerst toch wel die scherpe geur van greengo. sommige mensen zullen de smaak in het begin wel aprecieren, maar na 3 joints heb ik de tabak weg gesmeten..."
"Buddha Cheese zei: Hmm afgelopen weekend heb ik nog gelijkaardige vreemde dingen meegemaakt met lachgas. Het was in combinatie met mdma en ik werd volledig meegezogen in andere werelden. En elke keer ik mijn ogen opendeed (denk ik) was er een volledig nieuwe situatie voor mijn ogen. Telkens met een zeer vreemd dèjà vu gevoel. Alsof ik net hetzelfde eerder heb gezien op lachgas en dan ook nog eens in dezelfde volgorde. Compleet met stemmen van mensen die er niet eens waren die iets bepaalds terugkerend zeiden enzo. Of de mensen om me heen die precies hetzelfde deden en rare loops in hun bewegingen. Het probleem is dat ik eens ik uit de lachgastrip ben ik het meeste vergeten ben. Slechts flarden blijven me bij, maar telkens ik een nieuwe ballon neem, herinner ik me dingen terug en heb ik weer dat deja vu gevoel. Echt zéér vreemd maar des te interessanter. Ik heb deze ervaringen bijna altijd als ik het combineer met tripmiddelen of mdma. In lichte vorm op wiet. Klik om te vergroten... Ik heb exact hetzelfde met lachgas. dat vreemd deja vu gevoel. khad net half uurtje gelede nog is gedaan, een stuk of 10 capsules op kwartiertje. De eerste keer had ik als ik mijn ogen sloot heel vreemde lichtpunten, groen en rood, en als ik mijn ogen opendeed vroeg er iemand aan mij iets, waarop ik me direct afvroeg of ik nu net lachgas had gedaan of niet. Dan besef ik ineens dat ik lachgas gedaan heb en ik probeer me normaal te gedragen, maar doordat dit niet lukt krijg ik opnieuw die rode en groene lichtpunten, totdat ik besef dat il lachgas heb gedaan, en zo door totdat ik terug begin normaal te worden."
"ik denk dat als je wezens hebt gezien dat je blij mag zijn...zoek maar is op over terence mckenna"
"jwz! zei: Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht: "Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)." Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn? Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet? Klik om te vergroten... Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen. Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten. In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt."
"jwz! zei: dislexsik zei: jwz! zei: Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht: "Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)." Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn? Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet? Klik om te vergroten... Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen. Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten. In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt. Klik om te vergroten... Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon? Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier). Klik om te vergroten... Ik heb het een paar keer op deze methode gebruikt, je hebt iets minder nodig dan als je nasaal gebruikt en het duurt ook iets langer vond ik maar om het daarom sublingual te doen verkies ik toch nasaal. Mischien is de manier waarop ik het doe sublingual niet zo goed omdat ik men speek echt geen kwartier kan in men mond houden..."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Als ik met de scooter naar huis reed, zeker 15 keer stop onderweg omdat ik "meende" men gsm te horen."
"SomsGebruiken zei: Cheeta, ikzelf woon ook in belgië heroine zou ik zeker uitsluiten xtc is dan wel weer aan te raden als je echt eens een happy moment wilt hebben, indien je een partner nodig hebt die samen met jouw die pill wilt nemen wil ik wel gerust dit met jouw doen, mits het niet te ver is natuurlijk ^^ Klik om te vergroten... ik zou drugs helemaal afraden met zo een ingesteldheid"
"paddo's zijn zeker te combineren met andere drugs maar voor een first timer niet aangeraden."