Hallo,
Ik ben nogal nieuw met drugs, maar ik heb een klein vraagje over blowen. Ik blow nu al zo'n 2 weken wiet en hasj (met tabak, niet puur). Het probleem alleen is, ik voel er niet veel van / ondervindt weinig effect. Ik ben bang dat ik het verkeerd inhaleer en m'n wiet / hasj verspil.
Ik koop mijn (voorgedràaide) joints overigens in de coffeeshop (van Purmerend). Mijn eerste was Amnesia. <3
Kan iemand mij tips geven of mijn blowgedrag analyseren, ik blow namelijk zo:
- Joint in mn bek
- Aansteken
- Paar seconden aan sabbelen
- Paar seconden in mijn mond en ik voel het dan ook een beetje in mijn longen branden (soms staat mn keel in de fik, zo heet wordt het)
- Uithaleren / Uitademen
- Soms doe ik het snel en zie ik een enorme rookwolk voor men gezicht; is dat een teken dat je het goed gedaan hebt of alleen maar in je mond gehouden zonder effect?
Bij voorbaat dank,
Remy, een beginnende blower